Testat spikmatta?
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Jag har köpt en Shaktimatta o jag älskar den. Jag somnar superskönt på den och vaknar upp efter en stund o är alldeles varm o skön i kroppen. Det känns verkligen att kroppen kommer igång. Jag vill inte va utan den!
ett stort plus med shakti är att den går att forma.. man lägger en ihoprullad handduk tex. under mattan, under svanken, eller nacken, då kommer den ju åt ordentligt. och nån skrev att det är ett minus att ligga naken, för man fryser... det är väl bara att ta på sej en filt? jag ligger alltid under täcket, eftersom jag tar min sväng med shakti när jag ska sova för natten....
Man skall inte använda mattan när man ÄR gravid tydligen men hur är det mellan ägglossning och förväntad mens?
Vågar man ligga på den då?
Vad tror ni`?
Har ni sett att det finns ryska mattor också? De ser ut som Shakti men är uppblåsbara! Finns även som bara nackkudde
Här är ett super erbjudande som gäller bara idag! www.marrakezh.se/
2Barns Mamma skrev 2009-04-21 09:34:59 följande: