Testat spikmatta?
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
ååååå va underbar den är! låg i 35min igår...zzzzzzzz... min man klarade 30sek... vekling..haha
Så roligt att se och läsa allt detta! Jag startade min lilla tråd och förväntade mig knappt något svar men det känns som att tråden behövdes. Nu kan man bara gotta sig åt att den lever sitt eget liv här och tillför erfarenheter. Jag tyckte just att dessa firmors vittnesmål var ju inget man kunde lita på alls. Men det verkar ju som om mattan oftast ger mycket god effekt, och det är väl lite en spännande sak också. Det har inte blivit av för mig att skaffa en egen men det kommer efter det jag har läst här.
2Barns Mamma skrev 2009-04-15 11:00:13 följande:
Samma här, beställde vår igår från Ljusweb.
Både jag och min man ser verkligen fram emot att leka "fakir"
Kramar
Bettina
Jag såg idag att dom säljer shakti-mattor på team sportia här i stan
Men då kostade den nästan 700kr.
2Barns Mamma skrev 2009-04-16 09:06:04 följande:
Jäävligt skön att ligga på!
Jag har inte varit regelbunden med min men min mamma och hennes gubbe, min lärare och flera i min klass (privat högskola) använder mattan och alla är mycket nöjda eller rent lyriska över den.
Vi har alla Shaktimattan.