• Vipera

Testat spikmatta?

Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.

Vill ha en dotter men ännu hellre, ett barn...
  • Svar på tråden Testat spikmatta?
  • ALisaE
    mimmi 1 skrev 2009-04-14 19:30:48 följande:
    shakti mattan kan man lägga tex en ihoprullad badhandduk under, då kommer den åt mer i nacken... den svenska är ju väldigt stel, så den har jag ingen aning om hur man fixar det...
    Ja, jag har testat shaktin också. Det jag gillar med den är just att man lätt kommer åt bra i nacken och att han kan ligga med ansiktet på den. Men annars gillar jag den svenska mattan mer eftersom den går mer på djupet (vilket jag behöver och tycker är skönt). Nackdelen är att jag inte hittat nåt sätt att komma åt i nacken ordentligt. Jag har haft tur som har nära och kära i min omgivning som har varsin sorts matta så jag har kunnat prova båda innan jag behöver bestämma mig
    Emre 041129, Leo 071228
  • 2Barns Mamma

ååååå va underbar den är! låg i 35min igår...zzzzzzzz... min man klarade 30sek... vekling..haha

• Vipera

Så roligt att se och läsa allt detta! Jag startade min lilla tråd och förväntade mig knappt något svar men det känns som att tråden behövdes. Nu kan man bara gotta sig åt att den lever sitt eget liv här och tillför erfarenheter. Jag tyckte just att dessa firmors vittnesmål var ju inget man kunde lita på alls. Men det verkar ju som om mattan oftast ger mycket god effekt, och det är väl lite en spännande sak också. Det har inte blivit av för mig att skaffa en egen men det kommer efter det jag har läst här.

• 2Barns Mamma
    Vipera skrev 2009-04-15 10:34:03 följande:
    Så roligt att se och läsa allt detta! Jag startade min lilla tråd och förväntade mig knappt något svar men det känns som att tråden behövdes. Nu kan man bara gotta sig åt att den lever sitt eget liv här och tillför erfarenheter. Jag tyckte just att dessa firmors vittnesmål var ju inget man kunde lita på alls. Men det verkar ju som om mattan oftast ger mycket god effekt, och det är väl lite en spännande sak också. Det har inte blivit av för mig att skaffa en egen men det kommer efter det jag har läst här.
    tack vare denna tåden köpte jag min!! tack
  • Einstein

2Barns Mamma skrev 2009-04-15 11:00:13 följande:

tack vare denna tåden köpte jag min!! tack
    Samma här! Tack!
  • Bettina

Samma här, beställde vår igår från Ljusweb.
    Både jag och min man ser verkligen fram emot att leka "fakir"

Kramar
    Bettina

• ALisaE

Jag såg idag att dom säljer shakti-mattor på team sportia här i stan Men då kostade den nästan 700kr.

Emre 041129, Leo 071228
  • 2Barns Mamma
    ALisaE skrev 2009-04-15 21:14:18 följande:
    Jag såg idag att dom säljer shakti-mattor på team sportia här i stan Men då kostade den nästan 700kr.
    ja dom kostar så i butikerna... hälsokosten har 680kr... svindyrt.. jag beställde min på nätet för 599:-
  • 02Smulan

2Barns Mamma skrev 2009-04-16 09:06:04 följande:

ja dom kostar så i butikerna... hälsokosten har 680kr... svindyrt.. jag beställde min på nätet för 599:-
    80 kr skillnad är ju inte supermkt ändå... Är ofta en frakt man får betala om man beställer också.
    Dock kan jag tipsa om att det finns många auktioner på tradera där det säljs spikmattor.
    Kolla bara så det är "äkta" mattor!
    Jag satt o budade några dagar men ledsnade tillslut och köpte min på stan.
  • IlsaBlackWidow

Jäävligt skön att ligga på!

Jag har inte varit regelbunden med min men min mamma och hennes gubbe, min lärare och flera i min klass (privat högskola) använder mattan och alla är mycket nöjda eller rent lyriska över den.

Vi har alla Shaktimattan.

Svar på tråden Testat spikmatta?