• Vipera

Testat spikmatta?

Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.

Vill ha en dotter men ännu hellre, ett barn...
  • Svar på tråden Testat spikmatta?
  • hink o spade

Tack Nille31 och Viewsonic för era svar!

Någon mer som har spikmattan Endorfmattan "Bill" och som vill
    skriv och tala om vad ni tycker om den?

• ALisaE

Nille31: Kommer Bill-mattan åt i nacken ordentligt? Antar att man måste ha en rullad handduk under eller något annat.

• Nille31

Jag brukar lägga en vikt handuk under och låter piggarna gå upp i nacken, kommer åt jättebra! jag köpte den för 695:- på naturprodukter.se

• Fille Fjonkan

Jag såg denna tråd för första gången för någon vecka sedan och undrade för mig själv varför någon skulle vilja ha en spikmatta. Igår kväll insåg jag plötsligt att en spikmatta är just vad jag vill ha

Men så när jag tänkte beställa en på Haléns idag, för de verkade ju ha bra pris på denna Shakta-matta som föll mig i smaken, så blev pris 519:- + frakt 55:- märkligt nog totalt 629:-. Det retade mig trots att jag hittade en rabattkod på 100:- som fungerade, så det slutade med att jag fortfarande inte har beställt någon spikmatta.

Men jag ska nog göra det. Jag googlade en del igår och hittade ingen som lät annat än positiv om spikmattor. Intressant! Måste ju provas!

/ Fille med Kisen -03, Tösen -05 & Pysen -07
  • klara07

Jaha igår kostade shakti 519 på Haléns och idag kostar dem 629???????

• Fille Fjonkan
    klara07 skrev 2009-05-09 07:41:34 följande:
    Hoppsan. Kanske jag borde ha lagt min beställning igår ändå...
  • Fille Fjonkan
    klara07 skrev 2009-05-09 07:41:34 följande:
    De har någon vajsing på sin hemsida. Jag beställde just spikamattan. När man kommer till kassan står det att den kostar 519. Jag angav rabattkoden 1100 och fick 100:- rabatt. Så totalt blev det (idag) 474:-
  • mimmi 1

Haléns har ju aldrig varken fraktfritt eller exp.avg. fritt, så det tillkommer ju alltid en massa onödigt som man inte tänker på....

• Uncovered

mimmi 1 skrev 2009-05-09 20:02:13 följande:

Haléns har ju aldrig varken fraktfritt eller exp.avg. fritt, så det tillkommer ju alltid en massa onödigt som man inte tänker på....
    finns många koder på nätet som fixar det (=
  • ALisaE

Idag var vi hos svärföräldrarna och jag kände mig så stel, så jag la mig en liten stund på deras shakti matta. Förra gången jag låg på en så gjorde det så ont att jag inte stod ut mer än nån minut. Idag var det bara skönt! Låg en stund på ryggen (för att bli pigg istället för trött, så en kort stund bara) och sen ca 5 minuter på varje kind (la då även en hand på mattan för att få igång blodcirkulationen). Inte alls smärtsamt som jag kom ihåg det, bara skönt Men! Nu vet jag inte vilken matta jag ska köpa! Jag var helt inne på att köpa den där nya mattan, Bill. Men nu vet jag inte längre. Tror ändå jag hellre vill ha den eftersom den går djupare. Sen kan jag ju låna svärföräldrarnas då och då

Svar på tråden Testat spikmatta?