• Vipera

Testat spikmatta?

Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.

Vill ha en dotter men ännu hellre, ett barn...
  • Svar på tråden Testat spikmatta?
  • mm m

Jag har en shakti matta (eller vad de heter) tycker att jag märker skillnad så är väl värt pengarna att köpa en. Men det kan så klat variera mellan olika personer.

• mimmi 1

jag har beställt en shakti-matta, den kommer nog i morgon.. hoppas....
    jag har bara hört lovord om den... de som jag känner som har en, är helt lyriska, de mår bättre, sover bättre, har mindre ont osv... så det ska bli jätteintressant att prova

• Vipera

Det hela låter ju lite magi så det är intressant att höra "verkliga" erfarenheter. Inte många dock ännu, hoppas fler fyller på...

• Vipera

puff!{#lang_emotions_embarassed}

• Zstina

Här har du en "nyförälskad" Hade jättehuvudvärk idag och tog en Eeaze, det hjälpte inte. Lade mig på spikmattan och det blev bättre! Fick igång blodcirkulationen antar jag

• LO72

Jag är inne på att köpa en spikmatta men vad är det för skillnad på dom finns ju olika någon som vet?Har jättedålig blodcirkulation blir iskall om min högerhand,värk och gråblå och vad jag sett så ska spikmattan kunna hjälpa.Även min gubbe som lider av muskelvärk /falsk ischias.Ska ta en dag och testa en tänkte jag finns ett ställe i stan som har gratis test 20 min utan köptvång så den chasnen ska jag ta.

• Niinaaa

undrar oxå vad det är för skillnad.
    hur vet man vilken man ska ha?

• mimmi 1

Jag har fått min shakti-matta nu.... min man som skrattade åt mej när jag talade om att jag beställt den.. han var den första som provade den... påpekade att han inte trodde att jag skulle klara av att ligga på den, eftersom den är väldigt vass, och gjorde tydligen ont... men efter ett litet tag sa han, att ja kanske du klarar av det, nu gör det bara gött....

sonen som är 18 låg på den efter att han kommit hem från gymmet, och han gillade upplevelsen, även om han åxå tyckte det gjorde ont i början...

och jag... hehe.. jag började lite lätt med fötterna i går kväll, satt i soffan, och vilade fötterna på spikmattan.. det var så otroligt skönt, jag är så öm under fötterna på kvällarna, och det blev mycke bättre, ... och snart ska jag provligga på den....

• Vipera
    mimmi 1 skrev 2009-03-19 22:32:19 följande:
    Jag har fått min shakti-matta nu.... min man som skrattade åt mej när jag talade om att jag beställt den.. han var den första som provade den... påpekade att han inte trodde att jag skulle klara av att ligga på den, eftersom den är väldigt vass, och gjorde tydligen ont... men efter ett litet tag sa han, att ja kanske du klarar av det, nu gör det bara gött....sonen som är 18 låg på den efter att han kommit hem från gymmet, och han gillade upplevelsen, även om han åxå tyckte det gjorde ont i början...och jag... hehe.. jag började lite lätt med fötterna i går kväll, satt i soffan, och vilade fötterna på spikmattan.. det var så otroligt skönt, jag är så öm under fötterna på kvällarna, och det blev mycke bättre, ... och snart ska jag provligga på den....
    Tack för att du kom tillbaka och berättade, fortsätt! Tittade runt på nätet och ser precis som flera andra här att det finns olika mattor minst sagt. Det går väl inte att be konsumentombudet att ligga på alla heller antar jag{#lang_emotions_tongue_out}
  • Petras

Fick min Shakti igår. Tog 1 dag att få den från Bodystore.com!

Provade igår kväll innan sängdags, sååå skönt att jag somnade.
    (Tänkte börja försiktig ca 15 minuter). Hade en t-shirt på första gången, men gubben provade utan direkt.

Blev skönt avslappnad, pirrade i kroppen efteråt antar att det var stimuleringen som satte fart på all blod genomströmmning.

Tänker använda den innan sängdags varje kväll nu.

Lycka till!

Svar på tråden Testat spikmatta?