• Vipera

Testat spikmatta?

Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.

Vill ha en dotter men ännu hellre, ett barn...
  • Svar på tråden Testat spikmatta?
  • Vipera

Eller har jag fel? För den jag länkade till är ju ingen Shakti...

• Kristall07
    Vipera skrev 2009-05-02 10:32:39 följande:
    Eller har jag fel? För den jag länkade till är ju ingen Shakti...
    nej det är ingen shakti matta.
    Hur går det för dig med mattan då? Lika kär som alla andra? Saknar min, lånade ut den till en kund (väninna) och hon glömde den i sin hall på morgonen då hon skulle komma till mig, så nu får jag vänta en vecka till...
    När man inte har den så får man plötsligt ett jätte behov att få använda den!
    Behöver nog den extra mycket nu för att kunna sova bra då jag har en tenta som kommer snart....phu....
  • Vipera
    Kristall07 skrev 2009-05-02 10:43:22 följande:
    nej det är ingen shakti matta.Hur går det för dig med mattan då? Lika kär som alla andra? Saknar min, lånade ut den till en kund (väninna) och hon glömde den i sin hall på morgonen då hon skulle komma till mig, så nu får jag vänta en vecka till...När man inte har den så får man plötsligt ett jätte behov att få använda den! Behöver nog den extra mycket nu för att kunna sova bra då jag har en tenta som kommer snart....phu....
    Helt kär är jag inte men nöjd är jag Man skall väl kanske vara glad över att man inte fick någon jätteeffekt av att ligga på den, kanske betyder det att man har viss ballans...
    Coolt är det dock, spännande! Största problemet här är att få lugn till att ligga ostört en stund när man har en treåring som far omkring och en tonåring som frågar det ena och det andra. Ett annat problem jag har är att ta tid, att ha lite koll på tiden liksom medans man ligger där. Att famla efter mobilen är inge smart kom jag på helt sjäv. På kvällen har vi projektorlampa i taket vilket är perfekt när man ligger på rygg.
    Ett annat problem jag har är när man ligger på bröstet och efter en liten stund så "plattas man ut" och då drar piggarna oskönt i bröstvårtorna.
    Är det någon som kör andningsövningar när de ligger på den? På mage flämtar jag mest av smärta tycker jag men det skulle fungera bra på rygg.
  • Bina75

Vi har ägt en Shaktimatta i snart ett år. Bästa investeringen någonsin. Vi använder den båda två dagligen, somnar väldigt ofta på den t o m. Avslappnande, smärtstillande, lugnande, superB enligt oss.

www.shaktimattan.se

• mimmi 1
    Vipera skrev 2009-05-03 15:58:37 följande:
    Helt kär är jag inte men nöjd är jag Man skall väl kanske vara glad över att man inte fick någon jätteeffekt av att ligga på den, kanske betyder det att man har viss ballans...Coolt är det dock, spännande! Största problemet här är att få lugn till att ligga ostört en stund när man har en treåring som far omkring och en tonåring som frågar det ena och det andra. Ett annat problem jag har är att ta tid, att ha lite koll på tiden liksom medans man ligger där. Att famla efter mobilen är inge smart kom jag på helt sjäv. På kvällen har vi projektorlampa i taket vilket är perfekt när man ligger på rygg. Ett annat problem jag har är när man ligger på bröstet och efter en liten stund så "plattas man ut" och då drar piggarna oskönt i bröstvårtorna. Är det någon som kör andningsövningar när de ligger på den? På mage flämtar jag mest av smärta tycker jag men det skulle fungera bra på rygg.
    lägg ett tunnt tyg under bröstvårtorna.. så blir det inte så obehagligt...
  • hejentjej

www.halens.se/ProductPage.aspx&oc=...

funderar på köpa denna
    är alla likadana?

gör det intee jätte ont??
    biverkningar lr nåt negativt?

har haft ont i ryggen länge av okänd anledning vid ryggraden
    antingen pga mkt och fel sittande på kontor

kan de hjälpa mej då?

• Rebster

Jag har provat en svensk spikmatta som har "spikar" som en riktig spikmatta. Det gjorde asont i början, sen blev jag varm och somnade som en gris. Hur skönt som helst...

Svar på tråden Testat spikmatta?