Testat spikmatta?
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
bodystore tar 599;- och ingen frakt... en fitness butik i närheten tar 610:- så priserna varierar ju.... men som sagt... värd varenda krona!
mimmi 1 skrev 2009-04-16 19:09:39 följande:
jag har provat och jag gillade det, det var otroligt skönt :) har avslappningsproblem men tyckte det var grymt skönt att bara ligga o slappna av.
Idag ska jag testligga min Shaktimatta för första gången. Hoppas verkligen att den kan hjälpa mig.....Har SVÅR spänningshuvudvärk & Fibromyalgi, snett bäcken osv....
De enda som inte rekommenderas ligga på dem är väl personer med hjärtproblem samt gravida.
Prova stå på den när ni diskar, jätteskönt.....
Love shakti....
Jag föll för grupptrycket här i tråden och köpte en
Jag testade första gången igår, det var skönt men jag hade absolut ingen ro att ligga stilla på den så rastlös som jag är, jag fick börja med bara några minuter. Sen fick jag en läskig känsla av att den fastnade i ryggen och skulle riva av hela huden om jag rörde mig
Jag tyckte att det var skönast i ansiktet, jag har varit jättespänd där och idag känns det mycket bättre.
Jag har en gron......kommer inte ihag vad den heter, men den e bra. Mina foraldrar skikade den hit till mig i Usa fran Svea, o vi gillar den skarpt.