Testat spikmatta?
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
vipera: vill inte sonen prova? vår 3åring gillar den, med tunn tröja på dock... vår snart 5årige son är mer tveksam till bruk av shaktin =)
Vipera: Ja visst kan det bli vissa pseudoeffekter, men som du säger, så länge det är bra grejer spelar det ju mindre roll
Drömmarna kopplar jag ihop med att du läser de där böckerna just nu, jag drömmer ofta mycket livligare när jag läser fantasy och dylikt.
Men vem vet, kanske mattan har ett finger med i spelet?? För att man är extra avslappnad eller nåt....
jag har shaktimattan,. helt underbar! min ischias är så gott som borta =) ligger ca 30 min varje kväll och placerar den vid rumpa/lår/ländrygg.
min snart 2-åriga dotter sa när hon fick känna på den; "aj, ont, inte ligga" hehe.
så varje gång hon ser mattan säger hon "ont, bort"
Hej
Jag har precis börjat använda min shaktimatta.
När jag legat en liten stund börjar jag må lite illa. Detta håller i sig en bra stund även när jag rest mig upp sen.
Undrar varför?
Ni som använder mattan, upplever ni det samma?
Kanske är det så i början bara.
/Bettina
Har ni sett att det kommit en ny, längre matta? Drygt 11 000 spikar har jag för mig.
yantramatta tror jag du menar...