Testat spikmatta?
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Söker åsikter om spikmattor från de som inte är uttagna av de som säljer. Litar såklart inte på recensioner på affärens egen hemsida. Reportage i Aftonbladet idag verkar ju lovande dock.
Jag har Yantramattan!!
Det som skiljer den jag har (stl Medium) mot Shaktimattan är att varje "blomma" har ytterligare en ring. Så istället för 6000 punkter har den ca 8500.
Min är lila och helt underbar.
Jag köpte den på LIFE-butiken för endast 499kr (fast jag betalade 449kr för jag hade extra rabatt)
Så här ser den ut:
www.yantramattan.se/
gå in på youtube och sök på spikmatta. Många radiostationer har testat verkar det och det är kul att se
Idag (läs igår)på radion pratade de om spikmattor och forskning som skall ske efter de fått klartecken. Bl.a. pratade man om detta att man inte forskat vilket gör att gravida avråds från att ligga på mattan trots att verkan är ungefär som TENS. Fast min älskling lär ju föda låångt innan de kan ge klartecken för gravida...
Forskaren fick frågan om hon hade spikmatta själv; jo visst, och ligger på den varje dag...
hur går det för er?
har min shati baom ryggen nu..ahhh.
jag har typ1 diabetes och man blir okoncentrerad, yr lite fnjissig osv vid lågt socker.
varje gång jag använder mattan måste jag kolla sockret, och det är INTE lågt.
trött blir jag med, men på ett härligt vis.
attans att man gett bort denna til mamma + man med dåliga ryggar, får noga köpa en till mig med, har den bra till låns nu.
men jag hade just sjuklig värk i ländryggen, smärtan försvinner pang bom när jag lägger mig.
och jag är inte den som tror på magi och placebo.
Någon med fibromyalgi som har matta? Känner inte riktigt motivationen att plöja 32 sidor, berätta isåfall gärna vilke effekter de haft på er, funderar på om min mor ska få en på morsdag nämligen.
M Hellin skrev 2009-05-22 16:00:54 följande:
Halloj alla självplågare.
Idag har jag inhandlat en Yantramatta. Bara längtar efter att få prova den. Precis som Tania köpte jag den på Life och den är lila. Hoppas verkligen att den kan hjälpa mot min onda rygg och att jag slipper alla spänningar jag har. Läste att någon blivit av med sin ischias nästan helt och det skulle ju inte vara några fel. Ska testa den så fort barnen somnat ikväll. Vågar inte riskera något.
M Hellin skrev 2009-05-22 16:00:54 följande: