• SusannaT

Studenter i eskilstuna??

jag skulle vilja samla en grupp med studenter från eskilstuna eller i närheten.. Alla andra e oxå självklart välkomna att skriva. om man har tankar att börja plugga eller bara vill ba snacka. behöver inte vara om högskolor och vuxenskolor utan bara allmänt.

ALLA är välkomna. unga som gamla. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 18:53
    OBS:TRÅDEN E TILL FÖR ALLA!!! INTE ENBART OSS SOM STUDERAR ELLER PLANERAR ATT STUDERA!! skulle ha velat bytt namn men det blir lite svårt.

• Svar på tråden Studenter i eskilstuna??
  • Tvåbarnsmamma86

Då gör jag(Xandra86) ett försök och hoppas på att ni vill komma hem till mig och kolla på fina Lingon och Blåbär kläder. Vill bara poängtera att det INTE är något köptvång. Kläderna ska betalas den 30/4 om ni beställer.

Tisdag den 14/4 kl. 11.00 är det ett party bokat, vill att ni svarar senast den 10/4 om ni är intreserade av att komma.
    Ni som vill får ta barn/barna med er.
    Jag bjuder på fika.

Kom igen och skriv upp er nu!

*
    *
    *
    *
    *
    *
    *

• Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Det vår ju tråkigt. Vi kan byta dag. Ge mig några altenativ så kan jag se vilket som passar.

• SusannaT

xandra86: asså du behöver inte byta dag för min skull.. kolla först om du får ihop ett gäng.. roligare för dig att få igång försäljingen.. för nästa vecka e det intensivt. sen e det två veckor praktik. sen veckan efter e det med Exa2. men SEN kan jag. så inte förens om 3 veckor typ. så jag hoppar med till nästa gång. :)

• Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Okej. ja jag har ju lite då och då. Får se om någon är intreserad.

• Karro87

Go kväll..
    här var det ett tag sedan man skrev någe, har haft fullt upp här hemma plus att nätet har krånglat lite...
    Men nu hoppas jag att det ska bli bättre...

Susannat: Tack för fikat idag, får ta och luncha någon dag sen när vi båda har pengar.. Gå till Ica och köpa en varsinn sallad.. hehe...

Xandra86: Har du fått  jobbet på parken???

• SusannaT

Karro87: tack för besöket. :)  ja absolut.. fast jag tar gärna nåt annat än sallad :P tappade lusten igår. :P hehe. får väl hitta nått annat som jag kan äta nu. inte så lätt när man mår illa konstant.

• babyfelicia

hej alla! jag tänkte berätta till alla (som inte vet) att vi vänta tillökning, tvillingar! därför ja vart lite frånvarande då ja inte mått så bra mn har fått medicin o sjukskrivning nu så hoppas på att d vänder.

• Karro87

SusannaT: Det var så lite så, det var roligt att man änkligen fick tiden till att träffas... Jo jag förstår att du har tappat atpitet just nu, det är bara hoppas på att det får över snart så att du kan börja äta lite igen...

babyf: Ett stort Grattis till er... Hoppas att allt kommer att gå bra nu under graviditeten...

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??