• SusannaT

Studenter i eskilstuna??

jag skulle vilja samla en grupp med studenter från eskilstuna eller i närheten.. Alla andra e oxå självklart välkomna att skriva. om man har tankar att börja plugga eller bara vill ba snacka. behöver inte vara om högskolor och vuxenskolor utan bara allmänt.

ALLA är välkomna. unga som gamla. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 18:53
    OBS:TRÅDEN E TILL FÖR ALLA!!! INTE ENBART OSS SOM STUDERAR ELLER PLANERAR ATT STUDERA!! skulle ha velat bytt namn men det blir lite svårt.

• Svar på tråden Studenter i eskilstuna??
  • SusannaT

Karro87: ok jo kan tänka mig att dom stökat till det en del. idag är vi nästan hela dan som sällis till pappa.. sen ska vi till syrran en sväng oxå. :) ska få luggen klippt.. få se om man klipper hela håret.. måste skryta lite.. klippte jimmy i förrgår. :D vart faktist jätte fint.. fast han nog lite för mkt själv på ett ställe men det får han skylla sig själv att han inte lät mig göra hela håret. :D

• Karro87

Susannat: Ja då har ju ni hela dagen inplanerad iallafall. Hoppas att det går hos syrran din sen...
    Själv ska jag snart gå till slagsta till peters syrra ska vara där tills han slutar ikväll...

• SusannaT

karro87: jaa typ. vi kom hem typ kvart i 6. o guuuud vad isabelle va trött.. och så ska man sätta sig o plugga det sista.. usch. tror jag tar det imorgon.. det e inte alls mkt kvar.

• shagha

Hej tjejer!
    va rolig att det är så många studenter i Eskilstuna.
    Jag är sjuksköterske student och mammaledig , jag jobbar också heltid .
    ska börja termin 4 höst_09.

• SusannaT
    shagha skrev 2009-03-28 20:57:33 följande:
    Hej tjejer! va rolig att det är så många studenter i Eskilstuna. Jag är sjuksköterske student och mammaledig , jag jobbar också heltid . ska börja termin 4 höst_09.
    Hejsan.. o välkommen. :D roligt med sjuksyrra. :D tänkte först söka till det.. men för ivrig med att börja så då började jag på lärarprogrammet. men det kändes rätt iallafall :D hur länge är du mammaledig? :)
  • Karro87
    shagha skrev 2009-03-28 20:57:33 följande:
    Hej tjejer!va rolig att det är så många studenter i Eskilstuna. Jag är sjuksköterske student och mammaledig , jag jobbar också heltid .ska börja termin 4 höst_09.
    Hej och välkomen till denna tråd... Jag funderar på att börja plugga till sjuksköterska men jag har inte bestämmt mig ännu.. Är det jobbigt att studera till det???

SusannaT: Jo det kan jag tänka mig att hon var... Så hur gick det med pluggandet igår  då???
  • SusannaT

Karro87: jorå. ska skicka in allt nu snart.. o så ska man upp tidigt imorgon för att lämna.. tydligen gick det att skicka dem oxå idag.. men jag går hellre dit imorgon. :)

• Karro87

God Eftermiddag...
    Idag började Ida sin inskolning på dagis och det gick jätte bra, hon blev super glad när barna kom in stracks innan vi skulle gå så... Men jag hoppas att det kommer gå bra dom här 2 veckorna så...
    Känns lite konstigt när man ska lämna båda på dagis nu..

SusannaT: Hoppas att ten2 går igenom denna gång... Hur går du i skolan denna vecka????

• Karro87

SusannaT: Okey men det vet jag eftersom att jag ringde till dig... Men vi kan ju höra av oss på fredag...

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??