• SusannaT

Studenter i eskilstuna??

jag skulle vilja samla en grupp med studenter från eskilstuna eller i närheten.. Alla andra e oxå självklart välkomna att skriva. om man har tankar att börja plugga eller bara vill ba snacka. behöver inte vara om högskolor och vuxenskolor utan bara allmänt.

ALLA är välkomna. unga som gamla. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 18:53
    OBS:TRÅDEN E TILL FÖR ALLA!!! INTE ENBART OSS SOM STUDERAR ELLER PLANERAR ATT STUDERA!! skulle ha velat bytt namn men det blir lite svårt.

• Svar på tråden Studenter i eskilstuna??
  • SusannaT
    FamiljenEriksson skrev 2009-04-02 07:17:59 följande:
    Jag ska läsa ekonomi/marknadsföring efter denna kurs.. det där med minne känner jag igen. Jag kommer inte ihåg nånting...
    ok. det finns en till som hoppade in här som pluggar till det. :) fast har inte sett dom på ett tag. =/ 
  • Karro87

SusannaT: Det är ingenfara jag hade ändå sällskap av syrran hela eftermiddagen och kvällen så.. Ida somnade vid 19 tiden igår och Elina vid 20 tiden så jag hade rena semestern här hemma... Nä jag somnade fort jag med igår när jag väl la mig så... Det är bara att ringa tror att jag är hemma så..

• SusannaT

karro87: hehe ok. ja jag somnade först på isabelles golv. eftersom vi flyttade tvn från sovrummet i8n i hennes rum så vi kollade på pippi. sen så somnade jag om vid 7 igen. vart inte mkt pluggande igår.. får ta igen det till helgen ist. kmmer ni över imorgon? men ringer dig sen.

• babyfelicia

hej alla! här har d skrivits flitigt..jag har hållt på o flytta o haft massa annat för mej plus att vi inte fått vårat internet än..tar 2-4 veckor så kommer inte kika in så mkt nu på ett tag..fast för tillfället lånar vi pappas mobila :P hur e d me alla?

• SusannaT

babyf:  här e det hysat bra iallafall..  förutom att man blir tvungen att betala tillbaka. :( mamma sa att det brukar hon oxå få för att man får inkomsten från olika håll.. jag fick ju först mammapenning, sen a-kassa, sen från försäkringskassan. o sen den där extra jobbet på mässan. vilket jag hade kunnat skippa. men men.. bra att ni fick låna din pappas mobila.. inte lika snabb men iallafall :)  bättre än inget ;)

• shagha

Sussana T: förlåt att det dröjde lite , men jag ska vara mamma ledig tills sista juni och ska börja plugga igen hösten_09.

Karro87: inte alls jobbig men kräver mycket tid, det är mycket grupparbete och uppsatser, jag själv jobbade heltid och pluggade heltid( helt sjukt9 men det gick bra . jag vet inte hur blir det nu med barn, men det är många mammor i klassen som de är mycket bättre än icke mammor.
    Om du ska studera i eskilstuna så du behöver inte åka dig varje gång, jag vet inte var du bor men jag är säker att du kommer och klara , så farlig är inte.

• SusannaT

shagha: ingen fara :D ok  skönt att det e rätt nära varann.. mina mammadagar tog slut juni förra året o så började jag inte förens i våras.. men fick stämpla och gå på jobbkurs.

• shagha

Jag vill faktiskt vara mer hemma men jag är lite lat ( typ9 så lanske jag kommer och glömma bort skolan så enkelt, därför måste jag börja i hösten och min man ska vara hemma.

• Karro87

SusannaT: Det är lungt, jag förstår att du är trött med så.. Hur gick det i skolan idag då??? Jo jag tror att vi kommer imorgon om vi hinner men jag ska höra med den jag bor ihop med så..

shagha: Oj då hade du verkligen fullt upp asså.. Men jag tror på er som pluggar och säger att det går även fast man har barn så.. Tack så mycket för svaret.. Jo jag bor i Eskilstuna så det är inte alls långt för mig att ta mig ner till stan så..

• SusannaT
    Karro87 skrev 2009-04-02 19:42:33 följande:
    SusannaT: Det är lungt, jag förstår att du är trött med så.. Hur gick det i skolan idag då??? Jo jag tror att vi kommer imorgon om vi hinner men jag ska höra med den jag bor ihop med så.. shagha: Oj då hade du verkligen fullt upp asså.. Men jag tror på er som pluggar och säger att det går även fast man har barn så.. Tack så mycket för svaret.. Jo jag bor i Eskilstuna så det är inte alls långt för mig att ta mig ner till stan så..
    jadå det gick rätt bra.. fast man va fortfarande trött o mådde illa.. men kom igång sen efter halva dagen.. när vi delades i basgruppen oxå.. tycker nästan att vi har förstor grupp.. alla pratar på mun på varann. så jag höll mig tyst. o nickade o sa ja ibland. 
Svar på tråden Studenter i eskilstuna??