• SusannaT

Studenter i eskilstuna??

jag skulle vilja samla en grupp med studenter från eskilstuna eller i närheten.. Alla andra e oxå självklart välkomna att skriva. om man har tankar att börja plugga eller bara vill ba snacka. behöver inte vara om högskolor och vuxenskolor utan bara allmänt.

ALLA är välkomna. unga som gamla. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 18:53
    OBS:TRÅDEN E TILL FÖR ALLA!!! INTE ENBART OSS SOM STUDERAR ELLER PLANERAR ATT STUDERA!! skulle ha velat bytt namn men det blir lite svårt.

• Svar på tråden Studenter i eskilstuna??
  • Tvåbarnsmamma86

Så nu är jag hemma. eller jag kom ju hem i går men då var det så mycket ändå och i dag har jag jobbat med L&B. Var så härligt att få komma bort. Men nu finns det miljoner saker att göra hemma. Måste fixa allt till på Lördag när Tiffany fyller:)
    Ne ska gå till Tindra som inte kan sova. Hoppas att ni alla andra har haft det bra.

• FamiljenEriksson

*kikar in i tråden även om jag inte är studerande*

* vink vink *

• SusannaT

familjeneriksson: du e välkommen endå. :D ALLA är välkomna. oavset om  man studerar eller inte. :) först va det meningen att samla in alla studerande mammor men den här tråden vart lite som en bland tråd endå. :) men vi stöttar varann.. oavsett om man e arbetlös, studerande, jobbar, mammaledig. ja igentligen vad som hellst. :) här FÅR man stöd oavsett vad det är. :) alla är lika värda. :)

• FamiljenEriksson

Väntar på ett godkännande från kommunen om vidare studier. Eskilstuna komvux hade inte plats för mig på den kursen jag behöver. Men det finns plats på den i strängnäs. Så nu hänger allt på om eskilstna går med på studier på annan ort...

Då kommer jag hinna bli klar att söka in på högskolan redan till hösten

• SusannaT

ok men hoppas du kommer in :D vad skulle du läsa sen då? du kanske redan sagt det. men jag har ju minnet som en guldfisk. jag kan till o med glömma bort kompisars födelsedagar. *skäms*

• Karro87

Hejj...
    Ja nu är jag här ingen, vårat internät har inte funkat på några dagar.. Så skönt att det funkar nu...
    Inskolningen går jätte bra med Ida, så nästa vecka så ska hon få gå själv på dagis så får vi se hur de går... Vi ska börja öva på att säga hejdå så får vi se hur det går...

• SusannaT

Karro87: förlåt att jag inte ringde dig igår. va såååå trött så jag slocknade rätt direkt jag lagt Isabelle.. jag skulle ba ta en timmas lur så jag skulle orka plugga. så får bli plugga nu på morgonen innan skolan.. ringer dig efter plugget iallafall. :)

• FamiljenEriksson
    SusannaT skrev 2009-04-01 16:29:06 följande:
    ok men hoppas du kommer in :D vad skulle du läsa sen då? du kanske redan sagt det. men jag har ju minnet som en guldfisk. jag kan till o med glömma bort kompisars födelsedagar. *skäms*
    Jag ska läsa ekonomi/marknadsföring efter denna kurs..

det där med minne känner jag igen. Jag kommer inte ihåg nånting...
Svar på tråden Studenter i eskilstuna??