• SusannaT

Studenter i eskilstuna??

jag skulle vilja samla en grupp med studenter från eskilstuna eller i närheten.. Alla andra e oxå självklart välkomna att skriva. om man har tankar att börja plugga eller bara vill ba snacka. behöver inte vara om högskolor och vuxenskolor utan bara allmänt.

ALLA är välkomna. unga som gamla. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 18:53
    OBS:TRÅDEN E TILL FÖR ALLA!!! INTE ENBART OSS SOM STUDERAR ELLER PLANERAR ATT STUDERA!! skulle ha velat bytt namn men det blir lite svårt.

• Svar på tråden Studenter i eskilstuna??
  • Karro87

Babyf: jag läste nog inte innan jag skrev det.. Allt bra med er där hemma???

SusannaT: Va skönt att ni har en massa mat i kylen.. Ja visst är det mysigt att åka och handla alla...
    Själva vet vi inte när vi får åka och storhandla alls, vet ju inte änns när vi får komma hem, var hemma och hämta posten förut och gud va dammigt det var hemma man såg inte änns golven i hallen...

• babyfelicia

tänkte bara meddela alla att deklarationen går att kika på nu på skatteverket.se om man har elegitimation.,l,.

• Karro87

babyf: jo jag läste de i tidiningen.. Har du kollat din eller??

• babyfelicia

karro87: japp titta nyss o slipper betala såå skönt :)

• Karro87

babyf: Va skönt att du slipper betala tillbaka, det hoppas jag med att jag slipper kan inte kolla nu för jag har inte dosan med mig till kvicksund..

• Hedi

Här är det en till som pluggar medan jag är hemma med min dotter.
    Haller med om att det är skönt att tänka pa och göra nagot annat.

Vad pluggar ni?

• SusannaT
    Hedi skrev 2009-03-25 16:38:39 följande:
    Här är det en till som pluggar medan jag är hemma med min dotter. Haller med om att det är skönt att tänka pa och göra nagot annat. Vad pluggar ni?
    välkommen :D jag pluggar första terminen på lärarprogrammet i mdh. du då?
  • babyfelicia

jag pluggar andra terminen till tandsköterska. du då?

• SusannaT

xandra86: vet du om UKK e öppen på lördag??

• Hedi

Jag pluggar ekonomi pa distans! är inne pa termin 4 (men det är halvfart, sa jag har snart 60 poäng)

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??