• SusannaT

Studenter i eskilstuna??

jag skulle vilja samla en grupp med studenter från eskilstuna eller i närheten.. Alla andra e oxå självklart välkomna att skriva. om man har tankar att börja plugga eller bara vill ba snacka. behöver inte vara om högskolor och vuxenskolor utan bara allmänt.

ALLA är välkomna. unga som gamla. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 18:53
    OBS:TRÅDEN E TILL FÖR ALLA!!! INTE ENBART OSS SOM STUDERAR ELLER PLANERAR ATT STUDERA!! skulle ha velat bytt namn men det blir lite svårt.

• Svar på tråden Studenter i eskilstuna??
  • SusannaT

babyf:  va roligt. skönt att få börja nu.

• Karro87

xandra86: Va skönt att det gick bra igår kväll.. Du tyvärr så kan jag inte ha någe  nu för dom håller på och renoverar vårt badrum hemma så just nu bor jag ute på landet... Kanske när badrummet är klart och man har fått iordning hemma igen...

• SusannaT

åååh va irriterande.. Isabelle har börjar tycka om pippi.. så nu har låtarna fastnat så går o nynnar på dem..

• Karro87

susannaT: Va härligt att dom har fastnat i huvudet, det gjorde de på mig med när Elina tyckte om pippi förut

• SusannaT

karro87: hehe.. jaa men det e ju sååå irriterande.. o har den där. man tar det man har- låten. när pippi gör frukost till tommy o annicka.

• Karro87

Susannat: jo jag vet det är jätte irriterande men det får gå vettu... Du nu är vi hemma igen.. DEt är så skönt...

• Tvåbarnsmamma86

Karro87: Förstår att det inte går nu. Det är bara att säga till.

Så nu ska jag göra det sista sen bär det av till Helsingfors. Vi hörs på måndag eller tisdag igen. Ha en skön helg allesammans.

• SusannaT

karro87: förstår att det e skönt... :D vet EXAKT den känslan.. hur ser det ut nu rå??

Xandra86: ha så roligt. :)

• Karro87

Xandra86: Va bra men jag säger till när vi har fått klart allt här hemma...

SusannaT: Jadu, det ser ju bättre ut än i veckan iallafall, så nu ska jag ta och dammsuga och torka lite golv där det går och sen få lite ordning här hemma...
    Vad ska ni hitta på idag då?

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??