• SusannaT

Studenter i eskilstuna??

jag skulle vilja samla en grupp med studenter från eskilstuna eller i närheten.. Alla andra e oxå självklart välkomna att skriva. om man har tankar att börja plugga eller bara vill ba snacka. behöver inte vara om högskolor och vuxenskolor utan bara allmänt.

ALLA är välkomna. unga som gamla. :)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-27 18:53
    OBS:TRÅDEN E TILL FÖR ALLA!!! INTE ENBART OSS SOM STUDERAR ELLER PLANERAR ATT STUDERA!! skulle ha velat bytt namn men det blir lite svårt.

• Svar på tråden Studenter i eskilstuna??
  • SusannaT

Hedi: ok vad kan man bli när man pluggar ekonomi? =) jag e jätte nyfiken av mig så om jag frågar för mkt så säg stop. :)

vad ska ni alla göra i helgen då?

• babyfelicia

hedi: ok..skönt ändå o få läsa lite i egen takt..

susannat: idag ska vi fira jennie o sen i helgen ska vi fira amanda o packa o så hoppas ja att vi får nycklarna så man kan börja ta dit grejer..ni då?

• SusannaT

babyf: gratta henne och hälsa från mig. :) hoppas för er skull.. vill OXÅ flytta. :) igen. :P hehe.. jag tror jag har fått ett beroende att flytta.. hehe.. kanske inte e så stor idé att köpa hus sen. :P  i helgen vet jag inte.. ska väl förbi syrran en sväng så hon får klippa luggen.. den e redan nere vid hakan.. sen blir det väl ba ta det lugnt o hålla pappa sällis..  =) kanske ta en lång promenad med Vili oxå.. just ja.. ska skicka tentan oxå. :) sen e det väl inte så mkt mer.. baaaara ta det lugnt. :)

• Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Öppet är det ju inte men du kan lämna in din Ten med hjälp av att gå in med ditt kort och kod.

Ska snart ta och hämta barna och sen åka och jobba. Har en visning i kväll på L&B kläder:)

• Karro87

Xandra86: Hoppas att det går bra ikväll...

• SusannaT
    Tvåbarnsmamma86 skrev 2009-03-26 12:55:13 följande:
    SusannaT: Öppet är det ju inte men du kan lämna in din Ten med hjälp av att gå in med ditt kort och kod. Ska snart ta och hämta barna och sen åka och jobba. Har en visning i kväll på L&B kläder:)
    ok. ähh lämnar den på måndag morgon.  går dit tidigt.. eller vet du om det gör nå om man lämnar den efter klo 8. ifall men lämnar den 9.
  • Tvåbarnsmamma86

SusannaT: Lämnar du den 8 eller efter så får du U. Måste vara senast 7:59.

Karro87: Det gick jätte bra. Kom hem för drykt en timme sen. Alla var så nyfikna på allt jag hade med mig. Har du funderat på om du kunde ha någon visning?

Ne nu ska jag gå och lägga mig så man orkar upp vid 6 när barna vaknar. Dom sover aldrig länge längre, men vi kan inte lägga dom senare heller för dom är helt slut på kvällen så dom orkar inget.

• SusannaT

Xandra86: ok då vet jag.. får gå dit redan till 7. fyy va trött jag kommer vara..

• Hedi
    SusannaT skrev 2009-03-26 07:04:28 följande:
    Hedi: ok vad kan man bli när man pluggar ekonomi? =) jag e jätte nyfiken av mig så om jag frågar för mkt så säg stop. :) vad ska ni alla göra i helgen då?
    Man kan göra en massa olika saker. Jobba som redovisningsekonom, med marknadsföring, som säljare, projektledare, headhunting, pa banker. Jag har läst lite turism. Sa man man ju välja att kombinera sin utbildning med nagon spec inriktning. Tycker iaf att det är en bred utbildning och bas att sta pa.
    babyfelicia skrev 2009-03-26 09:10:49 följande:
    hedi: ok..skönt ändå o få läsa lite i egen takt.. susannat: idag ska vi fira jennie o sen i helgen ska vi fira amanda o packa o så hoppas ja att vi får nycklarna så man kan börja ta dit grejer..ni då?
    Jag jag tycker det är jättebra. Hade tänkt att byta till ett onlineprg. Men jag gillar att läsa kurser eftersom det är sa fritt. I slutändan har man ju ända en ekonomie kandidat, sa det spelar ju ingen roll.
  • babyfelicia

skönt..vi har fått våra nycklar ti nya lägenheten nu så nu blir d till o flytta.. skönt d ska bli :)

Svar på tråden Studenter i eskilstuna??