Hej!
Hemma igen!! Puh vad skönt! Men har faktiskt haft ganska trevligt i helgen, pratade med mamma igår, och det var jobbig, och jag insåg en massa saker om hennes och min relation ur hennes perspektiv, vilket var nyttigt, men samtdigit jobbigt.. Men skönt ändå att få det ut i luften.
Nu är jag och Gustav hemma, han tittar på mussepigg, och jag sitter här, han sovheal vägen hem i biln så jag kunde lyssna på min musik, och sjunga och bara ha det bra! Det var välbehvligt!
LillaT. Det var eckerölinjen vi åkte med, vi åkte vid tio och åt brunch ombord, vi var hemma vid halv tre tiden. Man kan åka även på em, men enligt de vi åkte med är detmycket fylla på den turen. Det var en del nu med, men inte så farligt.
Storasyster: Vet inte vad jag ska säga faktiskt.... jag tror dock inte att du kan förändra honom, däremot ditt eget sätt, som ngn här ovan skrev, sluta göra en massa saker så får han se vadkonsekvenserna blir, typ slta tvätta kläder, sluta laga mat.... så får han se vad som händer.... Annars vet jag inte... skickar lite kramar och glöm inte bort att du är SUPERBRA!! Du är trebarnsmamma, pluggar och gör praktik!! Det är fantastiskt!
Det kan jag säga till era andra som har fler barn än ett, ni är superbra!! Jag fattar inte hur ni klarar av att var det och jobba, och fixa och grejja samtidigt!! Jag klarar ju knappt ett barn! Förra veckan glömde jag att borsta tänderna på honom tre gånger på raken! Kom på det när jag skulle pussa honom hejdå på fsk, och han hade ÄCKLIG andedräkt!!
Nu ska jag plocka lite här hemma, förhoppningsvis komemr jag ner till golvet så att jag kan damsuga....
Kram på er!