Järfällaföräldrar 5
BT: Det är utejympa på måndagar och onsdagar kl 19.00 och jogging och stavgång på tisdagar 18.30
Jag länkar: web.friskissvettis.se/default.aspx
BT: Det är utejympa på måndagar och onsdagar kl 19.00 och jogging och stavgång på tisdagar 18.30
Jag länkar: web.friskissvettis.se/default.aspx
Annelie: Jag låter Gustav vara hungrig. Han får inte leka undertiden som vi äter, han måste inte sitta vid bordet, men om han leker eller vill titta på TV så bryter vi det. Han får vara hungrig helt enkelt. Är det vid lunch brukar han äta mycket vid mellanmålet sedan
Är det middagen så äter han mycket frukost dagen efter. Jag ger absolut inte ngt annat än det som serveras, och är han hungrig efter en timme så får han inget. Om det är precis innan sängdags kan han ha få en banan om han är hungrig.
jag brukar slänga den. Är själv väldigt petig med maten och skulle aldrig äta ngt som jag lagt upp på tallriken och sedan inte ätit... nej, jag slänger och så får han samma mat som vi äter.
kan tillägga att om Gustav smakar på maten och man ser på honom att han verkligen inte tycke rom det, då kan ha få ngt annat istället. Det är bara närhan vägrar på ren trotts som han inte får ngn annan mat.
kommer ni och tränar ikväll nu då? Jag lovar att komma om det inte regnar! (och Magnus har hunnit hem såklart)
Hej hopp!
Jag kom iväg och tränade iallafall! Skitkul var det!
men saknade ert sällskap såklart!
BT: Vad kul det låter med huset på landet! Och vad skönt att lillnois sover och somnar bra!
Mirix: stackare! Det där är inte kul!
misses: funkar säkert bra med en vagn, min syrra cyklar med alla sina tre barn, en på sits på pakethållaren och två i vagnen!
Flurran: Mina ben behöver fixas... funderar starkt på att köpa en egen så jag slipper vara beroende av dig! MEN kan du på onsdag? och kan du komma hit i såfall? Mange är borta...
Godnatt!
flurran: Toppen!
Jag vill jättegärna gör nåt roligt, men jag får inte....
Marina: Niiiiiice!!! Härligt med så mycket pengar!!
Jag borde få ut knappt 4000 kr, vi ska köpa en ny barnvagn, så att vi kan springa tillsammans i sommar!
Jennie: Du är ju världens goaste! Ingen får vara dum mot dig för då får de med mig (och antagligen alla oss i tråden) att göra! Jag har grönt bälte i Judo, så den får passa sig!! Hoppas vi kan ses i morgon, Kramar i massor!!
Nejdå, bara aldrig var dum mot mina vänner!