Järfällaföräldrar 5
Tack Jennie, Det lär behövas.... fundera rpå att kpa en trisslott! D åkanske jag blir rik??!!
Tack Jennie, Det lär behövas.... fundera rpå att kpa en trisslott! D åkanske jag blir rik??!!
Godmorgon!
Idag är det skolavslutning!
Det ärhärligt att se killarna uppklädda, i skjorta och en del har till och med slips!
Har bestämt mig för att skippa where the action is och gå ut med magnus och dricka drinkar ikväll istället. Nu hoppas vi bara påa tt barnvaktne inte har ngt annat inplanerat!
Evani: Vart har ni land?
Hej och godmorgon!
Sitter här i in ensamhet och äter frukost, Vi är barnfria för stunden var inne i stan igår och åt gott och drack gott och åkte taxi hem!!!
Gurra sover hos farmor och farfar så det var lugnt och skönt, men känns ju lite tomt också.... Iag sk mange till jobbet och göra det sista innan semestern och jag ska städa, vilket faktiskt är ganska skönt att gra när man är själv.
Vilken planering ni har fär nästa vecka! Jag vill också va med!! Men jag har tre dagar jobb kvar...
Välkommen Maria! Kul med nytt folk!
Jag är 30 år bor i Jakobsberg, har en son som är 2,5 år. Jag jobbar heltid och pluggar, men har sommarlov snart nu vilket ska bli jätteskönt!
Tip: Var det idag du skrev tenta? Lycka till i så fall! Vad är det för ämne? Jag hänger på på jympan på måndag och onsdag, men inte joggingen på tisdag för vi ska åka till huddinge och köpa en beggad joggingvagn, så vi kan springa hela familjen! Jag vet inte vad som har hänt med mig, från att ha HATAT att springa för bara ngra månader sedan så längra jag efter att få gå ut!! Helt sjukt!
LillaT Vad trevligt det låter! Hur har ni det med alkoholregler på ditt jobb? På mittjobb brukar alkohlen flöda, men vi får oftast betela rätt ycket själva, de brukar typ bjuda på ett eller två glas vin.
Ha en trevlig helg nu tjejer!
kram
Matglad: Det är en tjej som heter Camilla som fick det. Hon är 38 år och kommer sedan tidigare från ABFs vuxenutbildning där hon varit bitr.rektor. Hon verkar bra, men det är svårt att säga såhär snabbt inpå att hon börjat.
Hej!
Hinner inte läsa och skriva så mycket, MEN ska ni med på Jympa ikväll? Jag ska gåOM det inte regnar. Men är det uppehåll ska jag gå! Hoppas på sällis!
Jag gör väl en lista
Jympa utanför simmhallen kl 19.00
flingan
flurran: Tror jag ska inviga vagnen istället... ta en löprunda påjärvafärltet
Hej!
Maraja: Jag sprang också! Jag och Mange invigde nya barnvagnen! Eller ja, Gustav åkte ju i den förstås! Men vi sprang tillsammans! Så härligt!
Sen tapeteserade vi en vägg i hallen! Härligt, men trist att det tar så lååååång tid! Jag ä så otålig!
I morgon ska vi ha avslutning med jobbet, vi har visserligen arbetsdag på onsdag också men i moron ska vi åkan nån jävla båt och äta köttbullar och grejjer! Hoppas jag inte spyr... jag hatar att åka små båtar och avskyr köttbullar ch kokt potatis! Tur att man får alkohol
Efteråt blir det nog mer alkohol och kanske middag på ngn lämplig krog.... undrar hur jag ska ha råd... men det blir nog bra.... får leva på luft sen...
Ha det bra tjejer!
Kram // Trötta menn glada Elin
Hej hopp!!
Tip och Maraja: Det gick bra att springa med vagnen! gustav gillade det jättemycket, och somnade faktiskt efter en stund, men så är han lite hängig också, så det var väl inte så konstigt.
Idag har vi avslutning med jobbat, jag köpte nya skor igår, och efter att prommat till jobbet i dem, fick jag slita dem av mig!! SMÄRTA!! tur att jag hade extraskor med mig! Det får bli tradera för dem tror jag. Sen ska vi åka in till stan, åka ngn båt och äta köttbullar, och sedan blir det nog utgång. Får väl se hur lullig jag är när jag kommer hem..
Jag lovar att bli bättre på att kommentera allt ni gör när dessa stressiga dagar är över. förlåt om jag bara pratar om mig själv....
kram och puss på er!
// Elin som för dagen är skitsnygg!
hmmm, nej jag är inte alltid skitsnygg! Men tack för komplimangerna! Jag hade en pissig morgon, (menshelvetet ni vet) men jag har en ny snygg klänning, fick till både smink och hår och ser helt klart bra ut! Är bara en som är snyggare här på jobbet, och hon är sjukt vacker så det går liksom inte att konkurera.... Är lite ledsen över att inte kunna ha mina nya skor bara... de är sjuuuuuukt snygga, och matchar klänningen såååå bra, men ont ont ont ont ont ont....
storasyster: Jag gör mitt bästa....