Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

Tip: Vad skönt att jag inte är ensam om att minnas studenten i ett rosa skimmer!

maraja: Vilken skola går han på?

• flingansnö

Maraja: Vet du vilket program han gått på? Är nyfiken, tänk om det är en av mina pojkar

Marina: skönt!

• flingansnö

Jag är lärare i svenska, engelska och samhällkunskap på YTC (yrkestekniskt centrum) Vi utbildar byggare, vvsare, datatekniker, industritekniker och elektriker.

• flingansnö

och hur sent tror vi att min kära make kommer hem idag då? Igår kom han halv två, gick till jobbet vid åtta i morse, och nu har de afterwork.... hur mycket tror vi att han orkar? ngn som vill gissa?

• flingansnö

när kommer flingans karl hem

flingan: 00:30
    maraja: 00:00

• flingansnö

he he he, ja än så länge är han inte hemma och G är vaken, jag har försökt f honom att somna själv, men nu sitter jag med honm i sängen Vill inte gå och lägga mig, fick låna sex and the city filmen av en kompis idag och tänkte se den ikväll (principer är till fr att brytas )

Mirix: Jag har inte röstat, och inte bestämt mig, men tror jag personröstar på min idol, utan att bry mig om partitillhörighet. fast det känns konstigt....

flurran: sknt att Luke mår bättre, och skönt att du tog dig ut till stallet! Men hur är det med knäet? Ska vi halta ihop, jag tappade en pall på stortån idag, och den är blå och svullen och gör ONT!!

Mirjam: Lät som en mysig student! Är du och F inte jämngamla? det trodde jag....

• flingansnö

Godmorgon!

Han kon hem redan halv tolv!!! Betydligt nyktrare än i förrgår kväll! He he , det låter som om jag är gift med värsta suputen, men jag lovar han är inte såhär så ofta!

Idag ska jag träffa svärisarna, Gurra är ju van att träffa dem minst tv gånger i veckan, och denna vecka har han ju inte träffat dem alls. Han frågar efter dem, lillplutten!

Såg iallfall Sex and City filmen igår och måste säga att den hade sina poänger, den var bättre än jag trott.

• flingansnö
    urv73 skrev 2009-06-05 13:11:07 följande:
    Ryktet om Flingans nykterhet är starkt överdriven...
    och vad fan vet du om det?!
  • flingansnö

BT: hoppas att det löser sig med dopet! Hur ska ni göra med festen? Blir det av? Skickar lite energi till dig!

• flingansnö

mirix: Ha ha ha, nyfikenhet är bra!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5