Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

Mirix: Ja det fattade jag, tror det var Disan som inte hängde med i svängarna

• flingansnö

ha ha ha, Disan, jag tror att vi alla är lite förvirrade med jämna mellanrum! hur gör du med festen ikväll?

• flingansnö

Sanna: Vad härligt att han är här nu! Och vilken tur att ni hann in så att de hann få i droppet!

• flingansnö

Bra Anna! Du kommer att må bra av att få komma ut lite! Drick du vin och njut!

• flingansnö

Godmorgon! (eller ja förmiddag)

Frusien: Lider med dig! Men du kommer säkert att vara jättesöt ändå! Men jag vet hur det känns.

Utteröga: Stackare! Fy vad jobbigt!

Tip: Åk till leklandet i Bromma istället! Det är jätebra! Men det finns två ett vid flygplatsen och ett vid Willys, det är det vid Willys som är bra!!

Här hemma ska vi ta en snabbis förbi Ikea, handla lite och sedan städa. Mmma och pappa kommer i morgon.... så städas måste det....

BT: Hoppas att allt går bra idag!

syster: Kul med kläder! Och kul att de är förstora! Det har typ aldrig hänt mig!!

• flingansnö

BT: Vad kul att det gick bra! Tänkte massor på dig igår!!

Disan: Vi är på landet då tyvär.... hade varit jättkul annars!

Här har vi haft mina föräldrar på besök idag, och det var skumt. Men bra! Det är en ny relation som liksom måste byggas upp. Det känns jättekonstigt, och jag känner attmamma är ledsen, men vad ska man göra?? Jag MÅSTE ju leva MITT liv, jag kan ju inte anpassa mig efter henne!!

Sedan var vi och röstade Och nu har vi precis ätit pizza, Gustav har bajsat på golvet och sitter nu ibadet, och när han somnat om en stund blir det film och vin I morgon är det tillbax till jobbet som gäller Men bara två veckor kvar nu innan somarlovet iallfall!

• flingansnö

BT: Tack! Det värmer med lite pepp!

Fruisen: Jag är säker på att du var SKITSNYGG! och njut riktigt ordentligt nu på tisdag! Jag tror att jag måste gå till frisören också, fast jag inte har råd egentligen, men jag blir GALEN på mitt hår. Ångrar verkligen att jag färgade det i januari, även om det var bra just då!

Mirjam: Du är inte min vän längre!! ALf Svensson Kom igen!!!!!!

Utteröga. Ni är två! ni måste hjälpas åt och du MÅSTE få egentid! annars går det inte! Mn jag förstår att det är svårt!

I övrigt kan jag berätta att jag såg den bästa film jag sett i helamitt liv ikväll, den sorgligaste också. Revoutionary Road, med Kate Winslet (förövrig en av de vackraste personer jag vet!) och Leo DiCaprio. Den var FANTASTISKT bra, men gud vad jag grät, och det kommer att ta ett tag att bli glad igen. Tur att jag inte såg den i februari när det var sm värst, fr då vet jag inte vad som hade hänt!

Kram och godnatt vänner!

• flingansnö

Godmorgon tjejer!

Jag är tillbaka på jobbet idag! Både positivt och negativt med kan jag känna, jag slipper höra Meeeeeera Molly Meeeeeeeera Molly Meeeeeeeeera Molly hela dagen, men får å andra sidan höra: Blev jag godkänd? Har du läst? ja ja, två veckor kvar, sen sommarlov!

Annelie: Det låter inte s0m ngn toppen helg direkt! Är det bättre nu?

Utteröga: Den är FANTSTISKT bra! men också väldigt sorglig!

Och vad är det för pucko som eldar i Viksjö? herregud!! uppe hos mig på söderhöjden skulle man ju kanske kunna vänta sig ngt liknande, men i välordnade skötsamma Viksjö? (förlåt min ironi så här på morgonkvisten)

Nu måste jag jobba lite....

Kram på er!

• flingansnö

Är det ngn som ska med på fiskis jympa idag? De börjar utejympan idag, på gräset utanför simhallen, kl 19.00. Jag ska gå, men stannar hemma om det regnar!

Mirjam: Men ändå!!!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5