Järfällaföräldrar 5
Hej! Läste just i järfällatidningen om förskolan som lämnat barn ute själva!! Vet ngn vilken fsk det är??!!
Hej! Läste just i järfällatidningen om förskolan som lämnat barn ute själva!! Vet ngn vilken fsk det är??!!
Hej!
Nu är jag äntligen online igen!! Vi har varit på landet hel ahelgen, och det har inte funnits ngn tid att surfa, vi har haft min 88-åriga farmor med oss, och så Gustav och mamma och pappa och allt vad det innebär!! Vi har iallfall haft en ganska trevlig midsommar, men det är skönt att vi är ensamma här nu! I morgon åker vi hem!
Ang bio, så vore det trevligt medn har redan sett änglar och demoner, och jag är ledsen, den var ganska bra tidsfrdriv, men jag ser den absolut inte igen! Ska antagligen gå på bio med mange på fredag också, så det blir lite mycekt.... dessutom är jag rätt pank... MEN jag ses mer än gärna med barn både denna vecka och veckorna som följer! tors fre denna vecka är vi barnria för renovering, men i övrigt vill jag gärna ses. ngn som ve vad det ska bli för väder? Eller som har ngt planerat?
Välkommen hem Mirix! Hoppas vi kan ses snart!
Grattis på fdelsedagen Ronja!
Grattis Isa till vändningen!
hmmm, det var en massa mer jag skule kommentera men jag efer att ha läst alla sidor har jag glömt det...
Sköt om er!
Kramisar
Hej hopp!
snart lovar jag att vara mitt gamla fl-beroende jag igen! Inser att jag inte varit inne mycket alls de senaste dagaran... blir så när jag är hemma och mange har semester. Det blir nog inget umgänge med er irl denna vecka heller isner jag, jag vill mycket, men tiden räcker inte till... men nästa vecka ska mange jobba så då kan vi nog ses
idag kom vi hem från landet, och det var skönt, mange är ute med grannarna och målar vårt förråd, och jag sitter inne i badrummet medan Gustav badar
När han har somnat ska vi ta fram dunken och dricka vin på balkongen :D
Nu verkar han ha badat klart måste rusa!
Kram
jag banagr nog onsdag helt, ska försöka ta mig ner till jympan utanför simhallen.
Marina: vad skojjigt med överaskningsfest för hon0m
men på torsddag fm då? Ska det bli fint väder då? Isåfall kanske vi kan ha lite piknick vid poolen här i parken?
picnick (frukost) vid poolen i jakan (m det är sol) torsdag vid 9
flingan +1 (och kanske maken?)
altså, jag gillade gåstolen till G, han kom upp lite och slapp åla omkring på golvet. Det funkade lite som en portabel lekhage när vi var på landet... han var underhållen, och kunde ta sig undan sina våldsamma kusiner...
Godmorgon!
Här har vi sovit länge idag på morgonen, men det berodde å andra sidan på att vi somnade sent igår!
kul att vi blir fler på badpicnic!
Jag kanju inte på ronja kalas på torsdag em för vi har barnvakt till från tors em till lördag fm för att renovera här hemma!
Idag ska vi försöka ta oss till en affär, det är typ tomt här hemma i kylen, och jag ska försöka komma iväg på massage, det är inte vettigt att ha så här ont. Ska försöka söka lite nya jobb också.... ingen som har ngt i bakfickan?
ang camebridge så är det naturligtvis en genväg, men man går ner massor, jag gick ner sju kg på två veckor en gång, gick upp två av dem efteråt, men höll resten tills jag blev gravid.
nu skriker sonen efter blöja, fan det här med potträning är svåraare än man tror...
mirix, du var inte först!
mirix: Så går det när man inte har koll!!
Disan: Hon är verbal din Ronja! Gustav pratar fortfarnde så att man inte försåtr mer än enstaka ord, och det är oftast INTE!!
Vi sjunger och apploderar när han gör nåt i pottan, men blir det inget så säger vi förvånat OJ! Det blev inget! Vi får muta honom att sitta där också, kex och frukt funkar ganska bra. och då kan han sitta rätt länge. Men han är bara blöjfri hemma och på förmiddagarna än så länge, fr det det dryyyyyyygt att torka bajs från golvet.
Nu ska vi iväg och handla hoppas jag!
Kram