Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

Godmorgon!

Idag ska jag sätta klart betygen! mina sista eftersläntrande elever lämnade in sina arbeten i natt,så nu ska jag rätta och sedan sätta betyg. Det verkar som att de flesta blir godkända iallfall!! Trist bara att jag bra får sätta ett MVG iår...

Karin: vad bra att du gillade den! Magnus var lika tagen som jag! Han grät lika mycket som jag och var så arg på att de fällor som Kate och Leo känner sig låsta i är samma fällor som vi är låsta i. Det har för F*N gått 50 år sedan dess, och ändå är det fortfarande likadant!

Flurran: Hur mår du idag? Är det lite bättre? Kom och drick vin hos mig ikväll! (Ja ni andra är välkomna också såklart!)

• flingansnö

Nån som vill komma på tortyr och vin hos mig ikväll vid åtta?

• flingansnö

Välkommen Helenax! Jag bor ocksp i jakobsberg, uppe på söderhöjden

• flingansnö

Välkommen Evani!

Hörrni tjejer, jag skulle behöva lite hjälp. kan någon tipsa romaner med hämdtema! Inte ondskan och inte heller greven av Montecristo. Min hjärna står helt still och vi ska planera ett nytt tema för eleverna nästa år....

• flingansnö

Godmorgon!

Eller ja god och god.... efter drygt en halv flaska vin och sen kväll igår så är jag trött idag, men det var såååååå värt det! Har släta ben! Och fick snacka tjejsnack en hel kväll!

LillaT: Våra studenter gick ut förra fredagen och våra ettor och tvåor går ut i morgon! Äntligen! Vilken skola jobbar du på?

Frediza: stackars lillplutten! Min systerson hade astma, men nu är han fem och det har helt vuxit bort!

Sanna: Har ingen aning om vad det kan var i tutten, hoppas bara att det går över snaaaaaart!

Disan: Vad skönt att sova! Men kunde du somna om då vid fyra? När han inte lyckades?

Helenax: Åh har du också en Gustav!! Världens finaste pojknamn! (förlåt alla andra, ni har också jättefina namn.... men inte lika fint som Gurra )

• flingansnö

ssyter: Ja det var verkligen trevligt!

Måste bar afå berätta att jag shoppat en barnvagn såhär på morgonkvisten! eller dvs, jag har ringt på en annons på Blocket och hon håller den åt mig till på lördag morgon! Underbart! Nu kan vi gå ut och springa hela familjen!

Hittade också sidan bestofblocket.se och hjälp vad jag skrattar! Underbart!

• flingansnö

ha ha ha Tyckte också att 807:an var rolig!

• flingansnö

BT: vad trist! Hoppas att du blir bättre snart! Du som jobbat så mycket för den där festen. Hoppas att du blir bättre snart!

Frediza: Vad härligt det låter! Underbart med lite lyx! Och vad roligt att testa frisyrer!

Jag har varit till frisören idag på lunchen! Så nu är jag snygg igen! HURRA!!

• flingansnö

åh vad jag önskar att jag hade mer pengar!!! Nick Cave spelar på Where the action is på lördag och JAG VILL GÅ!!! men 750kr är bara för mycket!! Fan! Ska leta på blocket i morgon och hoppas på ett fynd....

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5