Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

Man går förbi maria (?) kyrka upp mot brödernas cafe, där ligger det en park med en pool

• flingansnö

Marina: Jag kan både den 10:e och den 14:e juli, iallfall som planeringen ser ut just nu.

• flingansnö

evani: vad ska ni göra på astrid lindgren?

• flingansnö

mirix: Absolut! Men du, du vet fontänen? Du går ifrån den, upp mot brödernas cafe, då hittar du parken! Men jag loooooovar att ha telefonen på!

• flingansnö

mirix: Nej inte vid burger king. Vid brödernas....

• flingansnö

måste bara få vara lite dryg och spy lite galla....

HUR J*VLA svårt kan det vara att tapetsera en hall??!!! Herregud!! Min karl har hållit på i typ två timmar och tapeteserat och vad han han fått upp?? Jo EN VÅD!!! EN!!! och det ligger två ihopknögglade i papperskorgen, och två felskurna med klister på på golvet i vardagsrummet!! Herregud!! Och vi har inte så mycket tapet, för det är ganska dyr tapet som vi köpte på utförsljning på beckers så det är inte bara att köpa mer om det inte räcker!! FAN!! Och nu sitter han framför sin dator och letar efter om man kan köpa ny tapet ngn stans!! Istället för att bara köra på!! Vad fan är det FÖR FEL!!!???

• flingansnö

Mirjam, Ring när du är i jakan så ska jag guida dig!

• flingansnö

Pm: är avis som fan!!! jag vill också ha ngn som tapetserar!!! ja altså som gör det på ett par timmar, inte ett par månader....

• flingansnö

Marina: jag vet, så jävla svårt är det inte! Men min karl har tummen mitt i handen!! Jag hr ju inte det, men karln kan u inte städa heller så då får han hållas i hallen så är han ur vägen när jag städar iallfall.... ibland undrar jag vad han kan egentligen.... tur att jag insett att jag faktiskt verkligen älskar honom...

• flingansnö

mirix: Nej det är det jag har er till!! att få ur mig frustrationen utan att skälla på honom!!

Misses: Kom utan barn då vettja!!

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5