Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

misses: Det var som för oss. Vi dealde så att vi fick dubbelhyra bara en månad.

Det var ingen springning idag Men jag spran iallfall en vända på jävafältet, superskönt. Om man läser på friskis hemsida så verkar det som att de ska ha nybörjarjogging varje tisdag hela juni! nån som är på??!! Dessutom börjar utejympan nu den 8:e juni vid simhallen! Måndagar och onsdagar är det! Det hänger ni väl med på tjejer!?

Hjälp vad hurtig jag låter, men ska man ner i vilk så ska man!

Flurran: Vi kan väl boka onsda vid 1o-tiden, funkar det?

• flingansnö

Mirix, och ni andra: Vad sägs om fika på waynes? vid 10-tiden?

• flingansnö

jag kann hänga på till willys och öb också

• flingansnö

Disan: jag har ju bara en lite ulky, som man fäller ihop på två röda, Gustav villiaf hellre sitta på ett vanligt säte.

• flingansnö

Jag tar nog bilen till Willys.... insåg just att busshållplatsen där jagmåste byta buss är precis uanför mit tjobb, och de är tillräckligt sura på mig för att jag är hemma som det är. Slänger med mig ett babyskydd extra i bilen ifall det bara blir en mamma och ett barn som kommer till Willys.

• flingansnö

Jennie: stackare! Stackars liten Luke! Men du, försök att inte glöma bort dig själv, du måste må bra om du ska orka ta hand om honom! Glöm inte att äta och dricka vännen! Tänker på er massor! och et där med benen är en värdslig sak! Luke är ju det väsentliga!

• flingansnö

Disan: Vad jobbigt med sjuka barn! Trist värre!

Maraja: Kull med bra shopping!

Flurran: Jaaaa!!! Vad kul! Sälj dig nu som bara den!

• flingansnö

Godmorgon!

Här hemma har vi en mysig morgon! Gustav har varitutan smärtstillande även denna natt! Det känns så bra atthan läker bra!

Idag ska det vara solsken, inte så varmt, men soligt, vad sägs om att träffas vid en park idag? vi kan väl ta den där söripan eller vad det hette? Som vi skulle gått till igår?

Kram // Elin

• flingansnö

stora syster: Nej ingen sol än, men jag kollade vädret på aftonbladet, och det ska bli sol idag och regna i morgon Det skulle inte bli lika varmt som det har varit, men dock solksken

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5