Inlägg från: flingansnö |Visa alla inlägg
  • flingansnö

Järfällaföräldrar 5

funderar på leklandet i bromma, ngn som är sugen på hänga på?

• flingansnö

ha ha ha ja, vi brukar inte behöva bada honom längre, men däremot byta tröja och tvätta ansikte, hår och händer på honom.... jag skulle lösa det med att ge mycket mycket flaska, och bara ge småsaker som hon kan plocka med, d vet ni att hon får i sig vätska, näring och ni slipper ha en superkladdig bebis med er överallt.

• flingansnö

Du Mirjam: apropå korv och sätta i halsen. Håll koll! när hon börjar tugga, och kan bita av, måste ni skala korven innan hon får den, för korvskinn fastnar såååååååå lätt i halsen! Har hört skräckhistorier om det!! likadant med vindruvor!

Tycker det är jättebra att ni har köpt ett nät till henne!

• flingansnö

ja, det är värt det, mn vill ju inte att de ska kvävas av skal!

• flingansnö

Åsa: tack för att du kommer in och uppdaterar oss!!

GRATTI SANNA!!!!

• flingansnö

va go du är Åsa! Hur mår ni nu? Är ni på bättringsvägen?

• flingansnö

Hej på er!

Marina: Det verkar som att vädret är bra nu iallfall! Hoppas att ni får det bra på festen

BT: skönt att han sålt bilen,, men jag förstår att det sved. Skönt att ni kan renovera nu i allfall Och lycka till med dopet! Jag hoppas att ni får fint väder!

1975: grattis!

Jag har varit i Vällingby idag, det visdade sig vara ett misstag, den söta norske fiolhoben var där och hela K-5 myllrade av fjortisar! Belv inget shoppat och jag fickställa in miiddagen med min kompis och istället åka hem med en HYSTERISK Gustav!! inte så kul!

• flingansnö

Just ja! :Disan: Vad duktig du är!! Bra gjort!

• flingansnö

Vi hade det bra, gick på ÖB och willys och klämde sedan in oss i min lilla bil och åkte till Jakan och fikade. Det var mysigt.

• flingansnö

mirix: Jo det var han, han har ätit middag hemma istället. (jag låter honom bara svälta ibland )

Svar på tråden Järfällaföräldrar 5