• Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3
  • s v e a
    LillaJag89 skrev 2009-06-16 12:31:09 följande:
    måste kolla med er som haft bee länge. när man fäller upp vagnen använder man ju foten. men ska man hålla i handtaget där man kör eller nedanför? nedanför clipsen alltså? är de många bee chassin som glider?
    jag håller uppe på handtaget men använer bara kraft i foten. Jag har haft min bee över ett år, och handtaget (på två chassin) har aldrig glidit
  • s v e a
    Shoegirl skrev 2009-06-16 12:23:30 följande:
    Jag tog kontakt med dem 28 April och dt kom till Sve förra veckan så...
    haha ok, då kanske jag ska vänta lite till....
  • TAALs mamma

Köpte en ny Bee i förra veckan, hur vet jag ifall jag fått den där nya grejen till bromsen?
    Och hur vet man om vingarna är tjocka eller tunna? Tycker mina ser ganska tjocka ut..

• LillaJag89
    TAALs mamma skrev 2009-06-16 13:47:55 följande:
    Köpte en ny Bee i förra veckan, hur vet jag ifall jag fått den där nya grejen till bromsen?Och hur vet man om vingarna är tjocka eller tunna? Tycker mina ser ganska tjocka ut..
    du ser om de är som små svarta klossar precis vid bromsen. skulle tro att du har dem, för köper man nya nu ska de vara monterade sa de i affären till mig.

vingarna vet jag däremot inte. mina ser också tjocka ut. :S
  • jempy80

vart ska jag maila och vad ska jag skriva ungefär för att dom ska skicka selen?

• TAALs mamma

Noas mamma skrev 2009-06-16 15:31:37 följande:

jag har bild i mitt galleri på tjocka och tunna vingar
    Hittar bara en bild på Been i ditt galleri, men ma ser inte vingarna så bra... eller så är jag blind...
  • Noiis

Beena vänster är den
    (den til vänster har smalare vingar och den till höger har tjockare *klickbara*

Bee måttad modell större
    (smala vingar)

Bee måttad modell mindre
    (tjocka vingar)

Svar på tråden Bugaboo Bee tråden nr 3