• MaLevi

LindeMammor05

Jessica: Elin skulle nog komma imorgon, hon skulle ringa ikväll om det blev något annat. Än har jag inte hört något så hon ska nog komma. Hon hittar upp till dig, var och hämtade dig förra gången det var vedevågsbesök Ska vi bestämma att hon kommer och hämtar dig? Jag ska sms eller ringa henne ikväll om vi bestämmer något här inne

Sallad och baugetter låter bra. Om ingen protesterar!!!! Någon grönsak som inte faller i smaken hos någon??? En baugett var eller???

• MaLevi

CISSI: TACK, precis det jag menar Åkerby herrgård heter det. Jätte mysigt ställe och go mat.

• MaLevi

Mussa mus: Nej, har nog bojkottat hela den idé om kyrkis, tyvärr. Var en ren skräckupplevelse. (och om jag ska vara ärlig så hade jag glömt bort kyrkis i vedevåg..upps..) Men du är välkommen hit om du vill ha lite "kyrkis" hemma hos mig Vi kan t.o.m. sjunga lite om du vill

• MaLevi

Jo, Elin ska hitta på ett ungefär. Har förklarat vägen iaf. Så hon ska nog hitta. Ska jag sms och säga att ni träffas någonstans eller tar du kontakt själv?

Kan göra matig sallad men jag hoppar över tonfisken åt mig iaf. Kan ha den på sidan av.

• MaLevi

Gul dressing?!?! Kan någon säga precis vilken det är? Jag har inte dressing så jag handlar inte det.... Ska det stå salladsdressing och så ska flaskan vara gul eller?!?!?

• MaLevi

Ok, då sms jag till Elin och säger 10.40 utanför Jessica. Vänta in alla nu

Hur många blir vi? Vuxna som ska äta.

• MaLevi

Kollar alla på idol ??? Kanske ska ta och spana in det oxå Fick sms av Elin hon har mycket att göra hemma så hon hoppar över fika imorgon.

Jessica: Ska jag hämta dig eller kommer du hit ändå?

• MaLevi

Tyvärr kan jag bara erbjuda skjuts åt ena hållet för jag ska till skolan efter fikat. Men någon buss går säkert...springer och kollar....

351 15.41 - 15.56, 16.16 - 16.31. Tiderna är från vedevåg till busstationen i Linde så någon buss går det ju om du vill åka förståss.

Annars får vi försöka lösa det på någotvis...tänker...

• MaLevi

Johanna: Efter Fredriks hus tar du och åker ner till höger NERFÖR backen och sen är det andra vägen till höger. Det enda nymålade gröna huset på gatan

Jessica: Du har ingen som kan hämta? Om du inte vill ta bussen...synd om du inte kommer...

Nu fick jag tv för mig själv så jag ska spana in desperate housewife...

• MaLevi

Karin: Ju fler desto bättre Har ju 6 rum och kök så det får rum många Det är bara att komma. Om du har kollat in tidigare inlägg så fixar jag ihop sallad och baugetter till lunch och så delar vi på kostnaden Är det något som du inte äter?

Jessica: Synd att det inte löser sig....tyvärr kan jag inte åka fram och tillbaka blir så mycket åkande med Levina och allt. Ska ju sedan till skolan och då är det tyvärr åt andra hållet Men det blir fler fikaträffar och då får vi se till att ordna det i förväg så man har lite marginal på sig.

Varför är vi alltid ute i sista minuten!?!?

Svar på tråden LindeMammor05