• MaLevi

LindeMammor05

leolina: Vad är det för party? (en som inte riktigt är med i svängarna )

Väntar nu på att gumman ska somna så jag kan sticka näsan i boken och läsa klart. DÅ har jag BARA att skriva om den på 2-3 sidor. Men det är mycket lättare. Har alltid gillat att skriva....tränar ju massor härinne *fniss*

• MaLevi

Leolina: Låter kul bara jag kan så kommer jag gärna!

Mellas: Vad kul med en vedevågare till nu är vi väl 4 st eller?

Gissa vad jag har gjort idag?!?! Ingen som vill.....

JAG HAR LÄST KLART! och skriver nu för flika fingrar så jag ska bli klar. Då har man avklarat en bok, 2 kvar. Men den ena ska bara läsas värre med den andra som ska läsas och skrivas om, och den är på engelska. Men det ska inte göras förrens om 2 v

• MaLevi

Cissi: Lillprinsen är så söt och gullig. Roligt kort

Petra: Hon hölls sig vaken men då satt jag och peta och prata från rya korset Nej, ingen fredagsgott här inte. Vill bara komma ut och röra på mig har ju suttit inne HELA soliga dagen Men handla lite strö saker till middag imorgon. Några bekanta kommer förbi och vi ska ha tacokväll....

Vad lugnt det är....vad kan det vara på tv måntro!!! Får väl gå och kolla en sväng....trip trap trip....

• MaLevi

Jag kommer ju inte på kyrkis på tisdagen eftersom jag ska jobba så på onsdag kan jag nog (behöver komma ut och prata av mig ) om jag inte sitter och biter på naglarna inför kvällens inlämningsuppgift. Men måste vi gå till Wiener.. är lite trött på det stället fast jag bara varit där 1ggr iaf kanske vi ska ta och prova något annat ställe...Vilka finns, Frost och Kingsgården. Något som jag missat?

Karin: Påsen finns kvar, men vet inte hur kläderna är. Du får gärna titta på dem men jag garanterar inte att du hittar något

Levina dök med huvudet framåt för 2 ggr idag utan att säga ett ljud när hon var klar Nästa steg är att släppa henne under vattnet och låta henne simma upp själv...HJÄLP...

Läste att ni diskuterat barnaffärer i Örebro. Elin kom med ett förslag för en tid sedan att vi skulle ta gänget och ta tåget in till Örebro och kolla in affärerna. Och fika såklart. Kanske är genomförbart?!?!

Titta vad jag har hittat , men det ska inte vara mellanrum mellan tecknen.
    Smilelista.

: - ) =

; - ) =

: - D =

: - ( =

: - o =

: - p =

8 - ) =

: - [ =

: - ? =

• MaLevi

HALLÅ....sover alla!?!?!

Kanske vi kan fylla på smilelistan om vi kommer på flera smile-gubbar

Är det bara jag som är vaken...hm..ja, det förstås. Mina gäster har precis åkit hem och jag går väl fortfarande på lite av en adrenalinkick av att ha gäster här så sent. Har bara pratat bebisar med en som ska ha i slutet av november. Oj, tänk om jag har skrämt henne?!!? Kan man säga förmycket??? Jag som ofta kan babbla FÖR mycket om allt och ingetting..hm...detta verkar bli en nattlig diskussion med mig och min lilla del av hjärnan som ännu inte sover *garv* kanske kan tro att jag har druckit men det är nog bara lite för mycket kaffé här och inget annat. Har ju inte varit inne här sen igår och måste få skriva av mig lite Nej, nu ska jag väl försöka lägga mig och sova är nog övertrött eftersom jag varit vaken sen kl 7.00 imorse. Kommer nog vara dö imorgonbitti. Håll tummarna för mig att Levina sover bra inatt *mina tummar håller jag hela natten*

Godnatt. Don´t let the big bug bite!

• MaLevi

Petra: Är det gratis under v 39 eller börjar terminen då? Det är kanske bara jag som är velig

Det beror på hur många vi blir. Vi kan väl fylla på fikalistan och bestämma ställe på tisdag kväll?!?!

FIKAGÄNGET!!!
    Onsdag kl 10:00

Petra & Jonas
    Jenny & Levina

• MaLevi

Du är en ängel Petra Har nog tänkt att gå på 2 pass på torsdagen, HADE TÄNKT i nuläget iaf Både vattengympa och vattenarobic. Någon som vill följa med? Startar en lista iaf.

Vattengympa 16.00-16.45, fri simma, 18.30-19.00 vattenarobic.
    GRATIS (Annars går jag inte )

Jenny

• MaLevi

Försöker igen så listan blir komplett

Torsdagen den 29/9. GRATIS (Annars går jag inte )
    Vattengympa 16.00-16.45,
    motionsimma,
    18.30-19.00 vattenarobic.

Jenny

• MaLevi

Petra: Det är ju gratis så man får passa på Du vill inte ens följa med och prova på när det är gratis??? Jag kommer inte att börja men det är alltid kul att gå när det är gratis, om inte så hinner man simma några vänder oxå Alla kan ju inte trängas i duschen

Undrar oxå hur det går med sniffande av bebis och babysim....

• MaLevi

Ska hälsa från Elin att hon & Linus blir nog med och fikar bara de är bättre. Nu är Elin lite förkyld men Linus har klarat sig *Håller tummarna för det*

FIKAGÄNGET!!!
    Onsdag kl 10:00

Petra & Jonas
    Jenny & Levina
    Elin & Linus ev (Bara förkyldningen är borta)

Svar på tråden LindeMammor05