• MaLevi

LindeMammor05

Vet att Elin också har bil ska ta och ringa henne på stört. Kommer åter om en stund. Men fika låter super. Är lite stressad får fika besök snart några som missade igår...

• MaLevi

Ok, har ringt till Elin men vet inte så här efteråt vilket svar det blev ...hm.. Jag var stressad och Levina skrek. Men iaf hon lät inte alls omöjlig för att hänga med på fika. Jag sa att det blir antagligen i vedevåg eller i Linde men vi bestämmer imorgon. Ska slänga iväg ett sms så snart jag har skrivit klart här. Jag skriver och frågar om hon kan ta bilen till vedevåg.

Nu ska jag lägga Levina och packa ihop saker för imorgon. Sen ska jag titta lite på outsider, sen återkommer jag....

• MaLevi

Petra: Kom på att jag måste ju ta med bilbarnstolen på vår guidade tur oxå ..hm.. eller hur ska vi göra? Kanske lättare om jag tar egen bil imorgon...går bara runt i huvudet just nu...

Om jag tar egen bil så kan en åka med mig till vedevåg men inte tillbaka

Ska kolla in outsiders nu..och pusta ut..väntar på elins svar får se om det kommer något...

• MaLevi
    Fick precis svar från Elin hon tar bil och en kan åka med men hon har vagn så det finns nog inget rum för någon mer vagn i den bilen.
  • MaLevi

Petra: Jag tror nog att Elins bil kan ta 3+2. Så hämta mig du imorgon. Vilken tid kommer du?

• MaLevi

Petra: Linus heter Elins grabb.

9.00 blir bra då ska jag vara klar. Ses imorgon och godnatt på er!

• MaLevi

Tack själv för det trevliga fikat! Levina badade och sen slocknade utan mat för ca 10 minuter sedan. Hon vaknar väl senare och ska ha mat, men förhoppningsvis så räckte gröten hon fick men det är inte så troligt

Petra vi ses imorgon. 13.30 utanför kyrkan (jag har inte glömt det än *flin*)

Tillbaka till läxor har bara engelsk text kvar och den är lite trälig...

• MaLevi

13.30 ja du har nog rätt Jag vill alltid var ute i god tid men det var nog lite tidigt Ok ,jag kommer närmare 13.50

Jag kollade in den andra tråden och de har sett att sf ska börja med barnvagnsbio några få gånger under hösten. Jag har inte hört talas om filmerna men det kanske någon här inne har. Kolla in dem på sf hemsida www.sf.se

Någon som vill gå? Vet inte hur det blir med min skola om det krockar har inte kollat upp det SÅ noga. Ville bara informera

• MaLevi

Om inte det blir film i Örebro kan man alltid ordna en filmdag här i vedevåg hos oss!!

Några som är intresserade?!?! Höstbio skulle väl vara något men tända ljus och en mysig tjejfilm som man inte kan se för killarna...

• MaLevi

Ja, då var man hemma igen efter skolan och diverse diskutioner. Vi hade ju alla missuppfattat läraren så vi hade läst lite olika Vilket är bra för då diskutera vi runt allt och inte så ingående *fniss* vilket betyder att det inte gjorde något att jag inte orkat igenom de sista 30 sidorna med engelsk text Lite tur får man ha ibland.

Jo, vedevågskyrkis är väl bara Petra och Jag

Petra: Vi får ta en tur och jaga barnvagnar i vedevåg och dyka på folket

Nej, nu ska jag vara snäll och umgås med sambon. Vi har inte riktigt hunnit prata om allt på ett par dagar

Ses imorgon! FL är ett stort beroende. Kanske vi får börja en grupp för lite avvärjning men inte för mycket då skulle tråden stå still

Svar på tråden LindeMammor05