• MaLevi

LindeMammor05

Morotsmamma: Välkommen! Kopparberg, där har jag oxå släkt! Har släkt lite varstans Känner alla varandra i kopparberg oxå som här???

• MaLevi

Petra: Fick du GoBoken idag, Inte jag Så du blev besviken. Jag ska skicka iväg ett mail om att jag oxå ska gå ur för plånboken tillåter inte så många klubbar som jag vill GoBoken är som du säger lite dyr..så den rök först här

Johanna: Ser fortfarande att du är kvar *flin* svårt att dra dig ur

Ha en trevlig dag och helg, med allt ni ska göra. Själv kommer jag vara borta mestadelen av helgen. Ska till G-hyttan till mamma och slänga allt skräp från vinden och runt om på gården. Hon har fixat en hel container så det blir en del skräp Jag är en sådan som sparar allt som liten iaf. Kom ihåg att en gång var jag med pappa till soptippen och kom hem med gosedjur som jag hittat Hade ju precis sett TV-programet "Rädda Joppe". Kommer någon ihåg det? Iaf så kunde alla gosedjur inte ligga kvar och pappa fick inte med mig hem utan Gulligt då men fy vad mycket man har kvar.....

• MaLevi

Morots mamma: Kopparbergssläkten är mina kusiner Tony och Maria Larsson. De har båda familjer. Tony har 3 barn tror jag, dålig koll där och Maria har tvillingar som går i andra klass

BIO! Skriv upp mig! Måste bara kolla datumet så jag kan men såklart jag går om det är på hemmaplan Låter bra med att sätta upp lappar på kyrkis och bvc. Blir det då först en intresseanmälan och sen en bindande anmälan?!?!

En snabb titt blev det här så mycket av det ni skrivit har jag bara skummat, tyvärr. Men ni skriver så fort...

• MaLevi

Godmorgon på er!

Skönt att höra att du Cissi börjar bli bra. Gillar skarp din farmors tavla. Det ska jag tänka på när jag försöker hinna med allt härhemma

Helgen här har varit lite lugnare än vad jag trott. Storstädningen hos mamma var nästan klar när vi kom, bara vinden kvar och det gick på några timmar. Sen gjorde vi en runda i g-hyttan och hälsa på alla släktingar som man inte ser för ofta Fick lite förmaningar om vad vi ska mata med och inte men, men de vet inte vad jag tar till mig och inte

Idag är sambon hemma och sjuk så Petra vet inte hur det blir imorgon med samåkning till kyrkis. Hör av mig senare idag här inne.
    Blir det fika efter kyrkis?

En fråga, tror ni att det fungerar med att ta med Levina till frisören? Ska klippa mig imorgon och hittar ingen barnvakt. Har jag tur så sover hon eller bara ligger och är glad men det är vaccin dax på fm och jag klipper mig inte förrens vid 14.00. Vad tror ni? Hon reagerade inte på sprutan förra gången....

• MaLevi

Petra: Hade du provat att ge välling? Jo, ska vi börja med promenader runt i byn? Andra bybor som vill med kanske? Vilken tid på dygnet? Mig gör det inget om Jesper är med men det kanske är lättare för dig innan? Tusen frågor *flin*

Som jag fårstår det är välling och gröt samma sak (ni vet vad jag menar ) så då skulle jag kunna ge gumman välling istället för gröt till natten eller? SÅ mycket lättare att ge välling än att sitta och kladda med gröt när hon bara vill sova. Vilket välling tror ni man börjar med? Ska och handla idag

• MaLevi

Jessica: Det skulle inte märkas med en mer på tisdagar! Vi som har små sitter mest i soffan och skvallrar Värre vore det om man har stora...Tjata lite så ska det nog gå.

• MaLevi

Var på föräldrargruppsträff nyss. Så jag kunde inte hålla mig Frågade om både messmör och välling Så ikväll blir det en blandning ersättning/välling, får se hur det går. Jag hoppas iaf att jag ska få prova ikväll. Gumman har somnat och sover nu så vi får se hur det blir med kvällrutinen. Den har blivit rubbad...

Johanna: Jag tog mig friheten att berätta lite om barnvagnsbio att det kanske kommer till stan. Hoppas det inte gjorde något!?!

Träffade både Elin och Maria på föräldrarträffen. Vi kom överrens om att vi fikar på Kingsgården kl 12.00 imorgon, efter kyrkis. Hoppas det är OK för alla.

• MaLevi

Jessica: Vi ska tjata lite imorgon. Synd att du inte kan fika imorgon. Jag tog den dagen eftersom jag ska vara kvar i stan och gå och klippa mig. Tänkte höra om det var några som ville hålla mig sällskap tills klippningen

Petra: Har diskuterat med sambon och jag tar egen bil imorgon men vi kan samåka upp till bvc Du kikar väl in här ikväll, eller?!?! Hoppas Kollar in senare och ser om du sett detta, annars slår jag en pling

Kingsgården kl 12 -

Jenny & Levina
    Elin & Linus
    Maria & Patrik

• MaLevi

Petra: Gröna boken är packad Brukar glömma den men nu är den med. Tack för tipset om frisören. Nu ska jag oxå kolla in outsiders..

Flyttar fram listan

Kingsgården kl 12 -

Jenny & Levina
    Elin & Linus
    Maria & Patrik

• MaLevi

Var en liten upp och ner dag idag så provningen med välling gick inge vidare. Hon ville inte ha och inte sova men nu har hon somnat efter en liten match med mamma och efter en flaska ersättning Får se hur det går imorgon

Ses imorgon på kyrkis! För nu ska jag se CSI ensam! Både sambon och gumman sover! Ska nog mysa lite med tända ljus och något gott, undra vad jag kan ha i skafferiet Lite riskakor! Mums....

Svar på tråden LindeMammor05