• MaLevi

LindeMammor05

Om ni vill kan ni få komma hit till Vedevåg. Städad och klart
    Men om det blir så måste det bli lite tidigare, typ mellan 12-16 eller 11-16. För jag åker iväg vid 16 till skolan. Allt beror på hur länge ni vill sitta och skvallra

¤Fika träff ¤

Onsdag 21/9 plats??

Jessica & kevin
    ev. johanna & max
    Jenny & Levina

• MaLevi

Johanna: Hur går det med barnvagnsbio? Jag vill se "Kalle och chokladfabriken", det kanske vore något för barnvagnsbio? Eller är det för snart? Den hade premiär den 16 september så den borde väl komma till Linde snart.

• MaLevi

Johanna: Det är lugnt! Har ett bord för 12 personer och stolar skulle vi nog kunna fixa fram Knytis låter bra men då är bara problemet hur ni tar er hit?!?! Några förslag?

• MaLevi

Oj, vad klockan tickar på, och inget skolarbete har jag gjort...upps... *flin*

Ska slänga mig in i duschen och sen in till stan till 15.00 vi ska göra "skiftbyte" med Levina Så ska jag få lite tid för mig själv inne i stan och sen hem till svärmor kommer...

Johanna får se om arobicen, kanske blir för stressigt...hm...tänker på det!

• MaLevi

Petra: Japp, egen tid gör lite ont men snart är det klart *Hoppas jag* Börjar få lite funderingar om annat hos henne. Det är så mycket jag vill

Tid för fikat passar mig närsom helst under dagen. Det är bara att om vi tar tidiga tiden så hinner vi snacka mycket mer för kl 16 MÅSTE jag fixa iordning och dra Bestäm ni! Inte för att jag vill slänga ut er eller så men ni kanske vill vara kvar med Gubben min *asgarv* kanske ni inte får så mycket snack ur han

• MaLevi

ÅÅÅÅÅÅÅ, jag vill ha ett sådant fik här i stan......Petra, påminner det fiket om Kingsgården eller? Fast utan att vara så billigt.

• MaLevi

Det låter som kingsgården skulle kunna ha ett litet stänk av det fiket

Jo det stämmer jag åker bort och Krister är ensam hemma, hans egen tid med Levina.... Det skulle säkert gå men han brukar inte vara så pratglad inte som vi mammor, det kanske kommeer

• MaLevi

Kan kolla med Elin imorgon på kyrkis om hon oxå vill med och fika/luncha.

Petra: Taxin kommer vid 9.00 imorgon

Nu ska det läsas läxor innan CSI börjar. Ses imorgon på kyrkis (ni som ska dit)...

• MaLevi

Fikaträffen är hemma hos mig i vedevåg kl 11 och framåt men vid 16 måste jag åka till skolan så då slänger jag ut er

Såhär är det iaf. Jag har glömt att handla så jag åker int ill Linde imorgonbitti. Så någon kan åka med mig hem igen. Vem ska bli den lyckliga?!?!

Jessica: Elin kommer imorgon så hon undrar om ni ska göra bytet?

Mat vet jag inte hur vi ska lösa? Pizza eller något? Eller ska vi slänga ihop något hemma hos mig? Sallad eller något. Just nu står hjärnan still Någon som har något bra förslag på maträtt som går snabb och inte kräver mycket i köket för jag vill oxå vara med och snacka....

• MaLevi

Vi var på bröllop utanför Nora......nu minns jag inte vad det heter men det är hitom nora. En stor herrgård och de fixar rubbet tror jag.

Ska vi göra så att jag handlar mat och så fixar jag iordning (något?!!?) och så delar vi på kostnaden? Det blir billigare och nyttigare än om vi skulle köpa mat var för sig. Någon som är allergisk mot något???

FÖRSLAG PÅ MAT MOTTAGES TACKSAMT!!!

Svar på tråden LindeMammor05