LindeMammor05
Nej, nu ska jag ta och krypa ner under täcken och sova lite innan gumman vaknar igen
Ses imorgon!
Petra ses när du svischar förbi och hämtar
Jag ska vara redo!
Nej, nu ska jag ta och krypa ner under täcken och sova lite innan gumman vaknar igen
Ses imorgon!
Petra ses när du svischar förbi och hämtar
Jag ska vara redo!
Kul regnkappor, så det kommer att vara fullt med kaniner och grodor på dagis framöver
Fick även detta papper hemskickat som jag nu ska fylla i, känns lite konstigt men jag tycker att det är bra att vara ute i godtid
Nej, nu ska jag äta frukost och Levina oxå
Så vi är klara att åka till fikat
Hemma igen efter skolan, puh, inge roligt att köra bil när det är så här mörkt. Då föredrar jag att åka när det ligger snö, då lyser det upp iaf.
Elin & jag var in på Kingsgården och pratade med Eva. Hon tycker att det skulle vara roligt om vi kom ett gäng, (förklarade att vi kan vara allt från 2 st till 8 st) det var inga problem alls. Hon skulle till och med kunna ordna långbord i utställningsrummet så vi alla får plats vid ett och samma
Hon är för gullig. Vi pratade oxå om fikabröd och lunchmenyn (om man tänker på figuren
) och hon har själv tänkt på att inför fettsnåla alternativ men har inte hunnit. Just nu har hon pastasallad som lunch alternativ och en light cheesecake som inte är allt för fett
Visste hon att vi kommer kunde hon baka ex äppelkaka som inte är så fett.
Barnvagnsplats får vi pyssla med om vi är allt för många men det ska gå sa hon med ett leende på läpparna
Det är bara vi dyker upp! Om det är något speciellt så kunde vi ringa dagen innan så fixa hon allt tills vi kom. Eva lagar det mesta själv så det kan ju ta en stund om vi alla beställer ex pasta sallad eller liknande
Frågade om det finns någon dag då det är lite med folk men det var svårt att säga. Men onsdag eller torsdagar verkar passa för de flesta av oss. Då har hon öppet onsdag 11-18, torsdag 12-19. Vad tycker ni? Värt att prova?
Annamax: Välkommen och roligt att se att vi är fler än 3 st från vedevåg!
Jessica: Undrade just var du tagit vägen. Elin undrade oxå
Hon var i bytartaget
Petra, vad tycker du, orkar du dra mig runt en vända i vedevåg? *skäms för att inte hitta i byn* Måndagar passar mig bra, lagom dåsig efter helgen och behöver lite frisk luft
Instämmer totalt med efterlystningen. Vi blir ett gäng på dagis iaf. Står det 2 o 2 nu? Alltså 2 tjejer och 2 pojkar, har jag glömt någon?!?!
Nästa torsdag har jag föräldrargruppen från kl 11.00, kan vi ta onsdag eller klarar ni er utan mig
Eller hur sent på eftermiddagen menar du???
Jessica, Japp det gjorde jag dagen efter. Hon tackade så mycket men jag glömde föra vidare, sorry....Får säga att det beror på amningen....
Maria, hinner man med 2 fika på en och samma dag när det gäller vårt gäng?
Kanske inte, blir kanske bättre på onsdagen nästa vecka...
Listan kommer HÄR...
Onsdagen 5/10 eftermiddag på Kingsgården (Vilken tid?)
Jenny & Levina
Petra, Jonas & Jesper
Tog mig friheten att lägga till dig Petra med barn
Jesper följer väl med?
Missade promenaden
Jag har inget inbokat på fredag så en promenix blir bra, vilken tid? Passar mig närsomhelst, morgon som eftermiddag, (fast inte efter 15, är ju en fredag
)
Behöver komma ut och röra på mig. Sitter alldeles för mycket framför dator och tv här hemma....mest dator *fniss* skolarbete menar jag då