• MaLevi

LindeMammor05

Jo, detta med att jag provat välling. Jo, de sa att jag skulle blanda 50/50, 25/75 osv. Men idag gjorde jag 50 cl BARA välling och hon åt och gillade det Hon gillade väl inte att få blandat

Här blinkar det inte, men jag måste gå iaf

• MaLevi

Godmorgon!

Vaknat precis och måste tyvärr ta bort oss från fikat Skulle vara superroligt att komma med och träffa alla (från Löa och ni andra som man inte träffat ännu) men fick igår reda på att vi ska läsa 2 HELA böcker till nästa gång, det är om en vecka. Så här ska man bara försöka läsa idag.

Fika torsdag 15/9 kl 10:30 ...träffas utanför lindeträffen*

johanna & max
    Ev. petra & jonas (beror på hur han mår)
    jessica & kevin
    Ev.maria & patrik
    michelle & jakob
    kristina & lucas
    ev. angelika & tuva
    Linda & Isac
    Ewa & Lowa

Johanna skulle du gå på arobic ikväll? Vilken tid? Vet inte om jag kan följa med heller. Tittar in senare idag...

• MaLevi

Johanna: Såg att du skrivit i gästboken brukar missa den. Det står aldrig att det varit någon där och skrivit när man är i krypinet utan man måste alltid titta in i gästboken och ibland missar jag det.

Var det arobic igår så hade jag inte kunnat ändå hade skola mellan 16-19.30 så jag var hemma 20.30 ungefär. Så ingen idag?

Nu vaknar Levina så jag ska mysa lite med henne i sängen. Börjar få lite huvudvärk men det kanske släpper efter en frukost....

• MaLevi

*små skrattar*

Johanna: Vi fick in våra inlägg på samma gång! (Är lite lättroad så här på morgonkvisten)

• MaLevi

Cissi: Skönt att höra att allt är bra med dig och magen.

Johanna: Blir inget arobic ikväll för mig, kanske du har märkt.

Sparar mig till morgondagen då jag ska knalla runt hela dagen på Lindemarken, undantag för några avstickare

Ha det bra imorgon och ihelgen!

• MaLevi

Godmorgon.

Var oxå inne på marken men köpte inget till mig själv. Men jag var fräck nog att fråga två st som stod och sålde strumpor om de ska stå på kopparbergsmarken, och de ska det. De sa även att då har de mer sortiment med sig. Storlekar och olika motiv eftersom det säljs mer då Toppen, så då ska jag köpa 7 st strumpor till mig och 8 par strumpor till Levina tillsammans 200:-. Strumpor kan man verkligen fynda

På badhuset kan man då använda vanliga badbyxor på Levina, samma som man har på babysim eller måste det vara med blöja? Någon som vet? Om det bajsas så finns nog inget som garanterar att det hålls inne.
    Vi matar henne nu med både messmör i ersättning och katrinplommonpuré Hoppas bara hon blir lös i magen snart. Lider med henne varje gång hon stånkar för kung och fosterland och ut kommer en storlek som en ärta eller högst en golfboll...

Lördagen här var inte så mysig som jag skulle vilja ha haft det Sambon inne på hotellet och Levina somna tidigt och jag ensam framför tv med lite tilltugg....Ja, inte helt fel men ville gosa och mysa lite med gumman men hon vill bara sova Tog igen det nu på morgonkvisten istället

• MaLevi

Heja Cissi! Jag håller tummarna som aldrig förr Kanske är slemmisen. Tyvärr vet jag inte heller hur den ska se ut, såg inte röken av min

Mycket mat blev det att läsa om, mmmm....dillkött! Det får man om man åker till mormor. Jag har själv försökt men inte lyckats. Det är bara mormor som kan göra dillkött

Petra, har min kalender uppslagen här...tisdag..Jag kör. Passar det?

Blir det fika i veckan?

• MaLevi

Englamax: SORRY, var inte alls meningen att förstöra frukosten för dig. Svårt att veta för jag är inte alls känslig när det gäller prat

Solhöjden: Jora, alla kommer på torsdag. Bara ni hittar hit oxå men ni kanske tar följe från Linde eller? Säg till annars så får du en vägbeskrivning om du inte hittar.

Peand: Bara du har koll på klockan och säger till när det är dax att åka så ska vi nog vara hemma till 12.40 Då kommer jag och hämtar dig imorgonbitti!!! Runt kl 9.00 skulle väl vara bra?

Nu ska jag återgå till städningen Får ju finbesök på torsdag Så ska försöka få bort alla dammråttor

• MaLevi

Druvan: Fika passar nog närsomhelst så starta lista....

• MaLevi

Johanna: Vilken tid ikväll? Har svärmor på besök men man vet aldrig om man kan få lov att gympa lite Fortfarande gratis?

Jessica: Bra att du påminner mig *knack i min egen skalle* Jag kan inte på torsdag för då ska föräldragruppen hit och luncha. *Minnet bra men kort, garv*

Svar på tråden LindeMammor05