• MaLevi

LindeMammor05

Ja, tupperware är inte fy skam

Ja ska försöka komma iväg på torsdag, lättare om det är någon mer som ska gå annars blir det ju lätt att man faller ner i fotöljen här hemma

Nej, nu ska jg gå och lägga mig och se en film, får se hur långt jag hinner innan jag somnar

• MaLevi

Läser i tidningen "Vi föräldrar" och hittade denna annons för er som är Nalle Puh Fans

"Skicka bara ett e-mail till gala@disney.com så skickar vi i retur en mätsticka där du kan följa ditt barns utveckling under uppväxten"

Man binder sin INTE till något och adressen sparas inte. Helt enkelt en present från vännerna i sjumilaskogen.

Jag slängde iväg ett mail på en gång. Får se vad som dimper ner i brevlådan

• MaLevi

Ska nog ringa och höra om det är gratis Jag är (idag) jättesugen på att göra något, motionsaktigt ..... men, men är det inte gratis så tycker jag att 65:- är i högsta laget. Om jag inte hinner ringa så åker jag väl dit och är det inte gratis så betalar jag väl för motionsim och simmar några längder För det är väl öppet ändå? Någon som vet?

Nalle Puh är väl OK Disney däremot är jag TOKIG i. Vet att Nalle Puh & co är disney oxå men jag menar, vem kommer i närheten av Långben? Min absoluta favo Ligger iaf etta på min lista och tätt inpå har vi Garfield

Vad lugnt det är härinne....

• MaLevi

Hinner ju inte skriva klart ju Vad hände?!?! Ska in och kolla outsider Krister ropar att jag måste se det så det är väl något bra eller.

• MaLevi
    GRATTIS Maria!

Såg att det inte var bara jag som saknades på kyrkis Men vad JAG har saknat kyrkis och alla personer! Men lite trevligt var det ändå att jobba Hon fick träffa Levina innan vi skildes åt och hon var så salig för det Krister följde med in till Örebro och vi hade en Örebrodag och jag försökte hitta kläder till mig själv. DET FINNS INGA!!! Så jag hoppas nu på Linde butikerna. Däremot kom jag hem med en pyjamas och en body till Levina Höll i en rosa/brum mysis dräkt som jag ångrar så att jag inte köpte.

Idag har jag iaf fått mitt efterlängtade Nalle Puh paket med 1 bok, resten kommer senare leveransproblem och sakerna kommer i ett paket för sig men nu verkar det komma iaf

Petra: Har funderingar på om jag får åka med dig in till fikat imorgon? Om det får så kan vi ta en sväng förbi Tormek och lämna av oss. Har tanke på att fika och sen försöka shoppa i Linde och åka med Krister hemåt... Vad säger du? Får vi rum (vi två + vagn)?
  • MaLevi

Här springer jag mellan datorn och nattning för att kolla om det händer något så vi ses senare allihopa

• MaLevi

Ska slänga ett öga på nanny programmet och det andra ögat på äntligen hemma. Ses senare

• MaLevi

Kollar in desperate housewife, har fått lite dille på det programmet men nu är det reklam

Petra: Blir bra att du hämtar mig då, kan vi åka förbi tormek och slänga av oss så går vi in till lindeträffen. Vill inte släpa på bilbarnstolen runt hela stan på eftermiddagen

Ja, detta med 2 timmars parkering ställer alltid till det nu för tiden

Vi blir ett gäng iaf så kingsgården kanske är ett minne blott om alla har vagnar Är litet men ååå så goa saker de har Frost blir väl bra iaf, ok wiener går bra oxå

Synd att det inte var gratis pass denna vecka Får väl ta en funderare på om man ska gå eller inte

Svar på tråden LindeMammor05