• MaLevi

LindeMammor05

Petra: Går du förbi mig och hämtar mig imorgon? Jag ska vara redo kl 9.30. Redo för liten guidad tur i byn ja lite motion oxå förstås
    Krister har semester och ska sätta upp stuprören så det var bra att vi tog tidigt så han kommer upp på morgonkvisten Ingen sovmorgon heller

Nu var det lugnt härinne med några på tupperware party och andra på seans tror jag det var eller någon liknande. Var är alla?

• MaLevi

Då var det konstaterat att Levina inte tänker äta Nestlés Plus Välling. Så är det någon som ger mig en 20:- för 3/4 paket (5 liters) blir jag nöjd Jag öppnade det för ca 3 veckor sedan.

Petra: Har nu kollat in Sempers Mild Välling och blev lite sniken när jag läste liter priset Så jag köpte inget, bara några tetra så jag klarar 2 nätter. På ICA kostade det stora 155:-. Vad kostar den på Brohallen? Fick en idé och undrar om vi kan gå ihop och köpa det och dela? Billigt och bra, iaf billigare

Kopparbergsmarken är ett måste! Jag ska upp även om det regnar. Lördagen blir det iaf. Kanske söndags oxå beror på hur sent det blir på lördag, är bortbjudna till vänner.

Ikväll blir det räksmörgås och mys framför tv med en bra film (förhoppningsvis) har tänkt kolla in "Sin City" och "Ring 2". Får se om vi hinner båda eller om vi somnar framför tv

Var inne och sa till Eva att vi kommer nästa vecka. Så hon ska fixa ett långbord i tavelrummet.

• MaLevi

Nu sover Levina och vi ska ta och ha lite fredagsmys. Så ha en trevlig helg med shopping på kopparbergsmarken. Vi kanske ses där!

• MaLevi

Hemma från marken och lite andrum innan middagen hos vänner Allt går som planerat. Bara nu Levina kunde ta en tupplur innan vi åker men allt kan ju inte gå som man vill
    Babysimma imorse och träffa på Elin, berättade om fikat och lägger till henne.

Jessica: Elin tar med ersättningen..hm..minns inte om jag hann säga det på marken. Känner mig lite vimsig Men jag har en "deja vu" känsla

Onsdagen 5/10 ca: kl 13.30 på Kingsgården.

Jenny & Levina
    Petra, Jonas & Jesper
    Jessica & Kevin
    Johanna & Max
    Maria, Patric & Lina
    Elin & Linus

Ingen som är sugen på att köpa Nestlé Plus välling 5 liters? 20:-, öppnat för ca 3 veckor sedan.....

Petra: När jag tänker efter så går det nog åt ganska mycket så det kanske är värt att köpa ett stort själv..hm.. Vi ska oxå skippa ersättningen.

• MaLevi

Petra: Fina inköp på marken, var det mycket folk och trängseel, hade du barnvagn eller? Ska vi slänga oss ut en runda imrogn 9.30? Samma plats för avhämtning eller utgår vi från en annan

Här har helgen flugit förbi Var tog den vägen?! Iaf fick vi inget gjort på huset, såklart men hoppas på nästa helg. Det börjar bli ikallaste laget men skam den som ger sig

Petra kommer du ihåg vem det var jag kunde låna filmen "Kalle och chokladfabriken" från? Vi var på kyrkis och pratade om den.

Jag såg nu ikväll att den hade gått i helgen i Linde och JAG MISSADE den ingen barnvagnsbio heller, Johanna till dig Är det bara du och jag som är ivrriga på barnvagnsbio?!?!

Cissi: Otäckt med utslag men vi hoppas att det bara är nässel.

• MaLevi

Jo, det var helt ok i örebro men vi kom lite senare än vi tänkt så det blev en kort stund med bebisarna innan de skulle gå och lägga sig. Gick jättebra men tanke på att de bara har 2 1/2 rum och kök. Levina fick sova på en madrass på golvet i ett rum utan dörr men det gick Så nu vet vi det

Då ses vi imorgon Petra. Jag är reda för runda nr 2 Ska nu gå och se om jag kan få igång ring2 (undrar om jag vågar se den så här sent?!?!) hade datakrångel men det är nu fixat hoppas jag

• MaLevi

Petra: Är det ok om jag hakar på in till fikat? Jag tänker skippa vagnen tar bärselet för första gången utan säkerheten (barnvagnen) men hoppas det går bra. Mer plats åt andra

Ska ringa Elin och höra vad Eva sa, jag är så nyfiken

Men först ska jag äta, har gjort potatisgratäng och kycklingfiléer. Jag har varit så sugen på gratäng och nu kom Krister ihåg att handla potatis

• MaLevi

Jessica: Otur att ni har blivit förkylda, men det blir flera fika träffar

Löa gänget: Vad roligt att ni ska komma. Ska bli skoj att träffas igen, det var ett tag sedan man var i de krokarna och hämta folk

Petra: Då blir det full bil imorgon Jag ska vara redo!

Pratade med Elin, och Eva blev väl lite "skrämd" vid tanken på att det var 10 st som skulle komma och nu har vi blivit 12 men det ska nog gå bra. Problemet kan bli att få rum med barnvagnarna, så NI SOM KLARAR ER UTAN BARNVAGN vore bra om ni kunde det.

• MaLevi

Ja, läste mitt inlägg men jag hoppas ni förstår tanken

• MaLevi

Petra: Såg Gustaf men tyckte inte att det var så bra nappflaskor men visst slår tanken mig Gustaf tokig som jag är Blir inga nappflaskor alls tar det en annan gång.

Svar på tråden LindeMammor05