• MaLevi

LindeMammor05

Solhöjden: Välkommen hit! Är så nyfiken på vem du kan vara!!!

• MaLevi

HJÄLP! Är borta EN kväll från tråden och 10 sidor att läsa ikapp Har ni inget liv? *FLIN*

Solhöjden: Maria, då vet jag ju vem du är Kul att du hittat hit!

Mussa Mus: Säger som Petra, du MÅSTE komma om vi ska gå dit igen!

Ja, Levina gumman ligger och sover efter att varit vaken en sväng. Hon sov när jag kom hem igår. Har inte hänt förut. Kändes jätte konstigt att gå och lägga sig utan att mysa lite. Men en puss fick hon allt

Annars är allt bara bra. Ska ta bussen in till stan för att sen åka med sambon hemåt. Ska in och handla lite och fixa lite med byta av kläder på tittin.

Johanna: Ville du ha pamperskupongerna??? Ska jag ta med dem på tisdag eller kan vi träffas i eftermiddag??? Kommer in med 13.26-ca 13.45 inne i linde. Tänk på det.

• MaLevi

Petra: 3 st med barnvagn i vedevåg måste finnas flera eller? Hur många har du sett på dina runder?

• MaLevi

Nu har det vaknas här oxå så hejdå och ha en bra dag eftersom jag inte kommer in så mycket nu, tror jag. Ska försöka kika in och kolla om kupongerna. Men annars får du väl ta och ringa om vi ska mötas idag Johanna.

Men jag kommer nog att kika in en snabbis innan bussen går. FL-beroende så kan jag ju bara inte säga att jag inte kommer att kolla in mer idag

JJo, bara skriver och skreiver....

• MaLevi

Jag är här igen

Johanna: Då ses vi en snabbis vid stationen, så får du kupongerna ska springa och lägga ner dem på stört. Annars glömmer jag nog dom.

• MaLevi

Japp, då har jag lagt ner det. Nu är det bara att vänta på att klockan ska bli 13.10 så jag kan ta mig ner till bussen

Levina slocknade efter en portion gröt. Hon brukar inte ta 2 sovpass på fm men hon är väl helt slut efter 2 kyrkis pass

Jessica: Hoppas det blir bättre nätter framöver. Så ni alla får sova ut någon gång ibland.

Här kom vi upp tidigt idag så jag tycker dagen är sååååå låååååååååååååååång

• MaLevi

Johanna: Vart tog du vägen? Stod och väntade, men sen sa Levina ifrån så det blev ett besök till biblan och en ombyte krävdes

Petra och Johanna: har ni inte kommit hem från träffen ännu?!?! Var är Ni?

Cissi: Vad roligt att viljan gick igenom. Väntar med spänning här. Hoppas ni får lite solsken imorgon på den stora dagen.

• MaLevi

Johanna: Jag stod mellan polar resor ingången och nergången till tunneln. Jag tänkte att ni kanske skulle komma upp där när ni går till fiket. Gick ca 13.50, då hade Levina precis lagt en stor brakare Vågade inte vänta på nästa Men jag låter den ligga i skötväskan så kommer den till dig såsmåningom Den väntar på dig...

Nu har jag bestämt mig. Jag ska börja mitt nya liv igen... *haha* ska börja med att hålla igen på gosakerna utom på lördagar..hm..och födelsedagar..och julafton...*ser ni mönstret*
    Ja, ja försöka kan man göra!!!

Hur vet man om overallen är bävernylon?!? Hade ju köpt begagnat och jag vet inte vad det är...

Nu ska jag försöka koppla av framför tv och mysa lite med Krister

• MaLevi

*asgarv* läste mitt inlägg och det låter som jag sparade "braket" till Johanna men självklart är det kupongen jag sparat i skötväskan!!!

• MaLevi

Här var man en tv tittare igår Såg idol och skrattade och undrar vad det finns för sthlm-are. Sen blev det den nya serien Medium. Jag tycker sådana filmer/serier är fantastiska. Skulle vilja ha sett efterlyst men jag blir så deppig av att se det. Jag vill nog leva i min lilla bubbla men ett stäng av lite tidningsläsning.

Petra: Skrattade själv så jag nästan låg dubbelvik åt mitt eget inlägg så ord kan bli!

Ja, vi fick en solig dag idag på Cissis grabbs födelsedag och Levinas 5-månadsdag, Härligt!
    Får se om jag tar mig ut och målar lite om gumman skulle vilja sova en stund.

Svar på tråden LindeMammor05