LindeMammor05
HEJ!!!
Lukten har man nog vant sig vid nu, luktar inte allt för illa
Och sen har Krister täppt igen en hål så det kanske hjälper. Får se imorgon när man öppnar köksdörren
HEJ!!!
Lukten har man nog vant sig vid nu, luktar inte allt för illa
Och sen har Krister täppt igen en hål så det kanske hjälper. Får se imorgon när man öppnar köksdörren
Idag sov Levina mellan 11-ca 13, 15-16 och sen vid 17.30 skrek och grina hon så jag trodde hon hade ont eller blev skrämd för Krister ropa genom hålet i köket och det var då allt börja. Men det visade sig att gumman var trött IGEN. Hon brukar inte vara det och inte bete sig sådär. Undra jag om det är lite bissingar på gång....
Om de inte känns kan man se det på något sätt??? Ska ju till BVC på måndag så jag ska fråga om de ser något.
Oj, nu vaknade Levina ska natt om henne ses imorgon eller senare....
Nattinatti....vet att det är tidigt men det är ju fredag och inte blir det speciellt mysigt idag men lite tända ljus för att höja stämningen...
Godmorgon!
Petra Sådan tur har jaa inte att det är i köket. Utan det är under köket så det är under huset som det ska bytas och torkas...men man kan ju alltid hoppas att det är så svårt att det blir hela köket
Nackdel är väl att Kristers föräldrar var lite snåla när de byggde verkar vara lite ihopplock och inte riktigt gjort, men vad vet jag har juinte varit under huset alls och slipper jag blir jag bara glad
Vad är det för lott man ska köpa?!
Nej, nu ska vi göra oss iordning och iväg till babysimmet. Får se hur det går idag, Levina vaknade för 1 timme sedan och hon brukar alltid sova framtill simet....
Johanna: Lycka till med inköpen. Råtta är inget att rekommendera. Brorsan hade det när vi var små och de gnagde sig ur buren och slog till på möblerna....men det kanske inte era blivande råttor gör
Jessica: Vi väntar med spänning på berättelse om dopet
Petra: Ja, en bit och åka men kan vara roligt det oxå eller inte, beroende på vad som komma skall
Johanna: Oxå lite avundsjuk på att du är och shoppar. Jag vill oxå men pengar tryter. Skickade med pengar till mamma. Hon är i Ullared idag, jag fick inte följa med
De är redan 3 i bilen men "jag tar inte så mycket plats-argumentet" fungerade inte alls...
Här hemma så rullar livet på som vanligt. Jag läser (inte just nu men jag ska), Levina sover och Krister hänger upp hängrännor.....
Ja, det är väl bäst jag läser lite så jag blir klar någongång.
Jag lägger ut en efterlysning på Lärare eller förskolelärare som vill ställa upp på intervju om föräldrarmöten. Känner ni några eller har några tips, säg till mig!
Det är till mitt examinationsuppgift som ska vara klar och inlämnat v 43. Har inte formulerat frågorna ännu men det blir kanske 2 st ungefär.
Anna: Vad bra då har jag: 2 lärare och 2 föräldrar än så länge
. Någon mer som vill ställa upp? Vilken typ av lärare är du? Annars pratar vi mer om det på promenaden.
Ja, Petra har du någon bra plats där vi kan ses? Affären eller skolan?
Behöver inte bli vid 8.00 vi kan ta det 8.30. Ska försöka hitta listan oxå
Hittat den
Vedevågspromenix lista Måndag kl 8.30 ca
Jenny & Levina
Petra & Jonas
Anna & Max
Det blir bra. Nu har jag suttit framför dator mega länge.........puh...försöker hitta GRATIS ringsignaler till min mobil men icke. Den enda jag hittat är hemglassbilen
Petra: Har hittat fler nappflaskor..hm..undrar om man ska beställa
Är det ofta nappflaskor till salu, vet du det?
VARNING nedanstående rad kan vara känslig att läsa
Nej, nu sprakar det i Levinas byxor, dax att byta
Får se om alla puré har hjälpt
Godmorgon! Ingen morgonpigga här inte
Ser ut som vi får en härlig dag idag, riktigt höstdag
Vi ska åka till mormor idag för hon kom hem från Ullared i natt och vi ska hämta lite saker
Känns nästan som julafton, fast man betalt själv
Synd bara att man inte vet vad som har handlats, om hon hittade hela listan eller vad hon slängde ner i vagnen. Vet att det var kö in på 1 timme och att det blev stressigt pga allt folk.
Jag vill oxå åka! Ska minsann ta och börja spara pengar så man kan ta en sväng, men jag är lite rädd för MYCKET folk, trängsel. Får denna känslan av panik om det är FÖR mycket. Om man bara visste att det inte var mycket folk
Idag är min prinsessa 6 månader och vi ska väl försöka fira det med någon god efterrätt som hon inte provat ännu, kanske persika
Levina rullar runt och tackar på sitt sätt
Tar tillbaka detta med ett fint väder idag
men höstväder har vi absolut.
Johanna: Vad roligt med nya prylar och det blev en liten julafton för oss
Mamma hade inte köp så mycket, MEGA MYCKET folk så hon ville inte trängas så mycket men lite hittade hon. Bla MAM napp till Levina så nu ska jag prova och prova, tillslut kanske hon tar den
Vill även puffa lite för promenaden
tror jag hittat rätt lista, Petra du får rätta mig annars
Vedevågspromenix lista Måndag kl 8.30 busshållsplatsen vid skolan.
Jenny & Levina
Petra & Jonas
Anna & Max