• MaLevi

LindeMammor05

Förlåt glömde Balluran, Välkommen till tråden!

• MaLevi

Streckkoden satt på klisterlappen runt lådan, gills den då???

Vet inte om jag tänker spara själv, köper ju inte så många MAM, men det kanske blir. Har en bytes handel med en kompis i Örebro, hon får MAM koden och jag får Disneyunderläggen som kommer med böckerna via disneyklubben. Fler som har som vill byta eller sälja till mig?

• MaLevi

Jag vet faktiskt inte om Elin tycker om John Lennon eller inte. Men jag skriver ut MAM sidan så kan hon få den.

Ses imorgon, nu ska jag försöka, nej SKA, plugga så jag blir klar (undrar hur många gggr jag sakt det )

• MaLevi

Detta med barn och öron är inte roligt, brorsan var öronbarn och jag minns hur det var. Skickar styrkekramar till dig Morots mamman!

Petra: Blev inget smarrigt till oss, kunde inte hitta något jag var sugen på så jag lät bli, för en gång skull Nu på Tisdag, tänkte jag kunde köra denna gång och bara åka med dig till kyrkis nästa tisdag. Då har vi 6 mån koll på em och jag tänkte stanna kvar i Linde hela dagen och då åka med Krister hem...

Levina har precis somnat så jag hoppas det fungerar att gå imorgon, hoppas hon kan sova i vagnen så hon inte blir allt för grinig...

Nej, nu ska jag krypa ner för inget finns att titta på tvn, blir väl något på datorn

Ses imorgonbitti vid skolan. Nattinatt, don´t let the big bug bite

• MaLevi

Petra & Anna, jag tackar för den raska promenaden imorse, kände mig riktigt hurtig

Ja, nu sitter man här framför dator och stirrar och läser...hm...måste försöka dra ner på datorn lite får ingenting gjort här hemma men Krister ska ju vara pappaledig onsdag och torsdag så då kanske han gör något

Johanna: Risk för att vara tjatig men hur går det med barnvagnsbion?

Petra: Har nu lämnat John Lennon papprena till Elin och hon är ett fan av Lennon prylar

Nej, nu ska jag skriva i fotoalbumet och uppdatera 1:a året boken, 7680g och 67 cm.

• MaLevi

Levina gumman har 37.6 i feber, är det feber?!?! Hon har ju varit igång hela dagen men är grinig och vill hänga på mig och skriker varje gång hon ska ner i sängen och sova. Nu sover hon äntligen efter en stunds gosande i dubbelsängen..*funderande och lite orolig* ska ta tempen innan nattläggningen och sen igen imorgonbitti. Hoppas det blir en lugn natt och att det bara är tillfälligt och inte någon sjukdom på gång. Kan det vara tänder? Hon dreglar ju inte så värst mycket....

Tusen frågor.....och så ska jag försöka sitta still vid datorn och skriva klart uppsatsen..KOMMER det att gå bra..NOT. Får vara sen med något på en kurs eller.......

• MaLevi

Kollat runt på tråder om feber och de säger att 37.5 är ok efter det är det feber på gång. Ska man se det som början på feber. Det går ju i upp och ner. Ena stunden glad och pigg och andra grinig och gnällig. Så som hon var på kyrkis....ÅÅÅÅ...jobbigt att vara nojig mamma Står ni ut med så mycket nojprat, har ju ingen att prata med här hemma...sitter ensam och tänker och såklart åker tankarna iväg SÅ långt som de bara kan.....

• MaLevi

Nu har hon vaknat och ätit och är som den goa glada gumman som man är van vid...ja, det är ett liten mysterium Får se hur natten är...och morgondagen. Blir svårt för lilla mig att hålla mig borta och inte ringa när Krister ska vara hemma hela dagen ensam med gumman. Men jag tror det går bra ändå.

Ses framöver!

• MaLevi

HJÄLP, nu när hon äntligen har somnat efter att ha bajsat ordentligt, så det var nog bara ont i magen ,kanske, hoppas. men iaf så sitter jag nu här och skriver på uppsatsen och jag kan för bövligen inte komma på hur man stavar detta ord (se nedan) meningen lyder så här: "Med användning av skolans material kunde mammorna på eget insinativ utbilda barnen i hemmet"
    HJÄLP, hur stavar man eller vilket annat ord passar.......huvudet står still alltså det står still i huvudet. Ska nog gå och tugga på något så det kommer igång i hjärncellerna

insinativ

Svar på tråden LindeMammor05