• MaLevi

LindeMammor05

Pust...blev lite orolig när du kommer ut och säger så där och så ska jag snabbt vidare. Först reagerade jag inte utan trodde du skulle vänta på en kompis Vet inte vad som hände i hjärnan....Skönt iaf att allt var bra.

Runda imorgon, ser ut som Levina somnade tidigt så det betyder att hon vaknar tidigt oxå tror jag men vi kan väl kolla läget här imorgonbitti. Är det ok?!?!
    Jag slår på dator och går ut så fort vi vaknar, och skriver hur långt tid vi behöver på oss så får vi se hur ni har det. OK?

Ska väl ut i tv-rummet och hålla Krister sällskap och se vad vi kan titta på....varför är det inget bra när man inte har så mycket att göra....

• MaLevi

Ja, då säger jag godnatt och tack för mig

Hörs imorgon! Nu ska man titta på desperate housewife ochhoppas att Levina inte blir som tvillingarna i serien Såg nyss reklamen

-10 BRRRRR....

• MaLevi

Petra - inga problem vi tar det imorgon eller på fredag Här har vi nyss gått upp och känner oss lagom hängiga.... Levina är pigg som en mört men inte jag. Fast Levina har bara varit vaken 1 ggr inatt mellan 1-2, låg i sängen och "spela" på spjälorna Har själv huvudvärk men det kanske går över när man äter något

Ja, detta betyder att jag ska städa idag ..... Visst ja, svärmor kommer imorgonkväll vilket betyder att på fredag morgon blir det ingen promenad om vi inte tar den vid 11-12 snåret tror hon brukar åka till jobbet då.

Nu ska jag äta frukost!

• MaLevi

Petra - Aldrig roligt att ha sådana fajter på morgonkvisten. Vet hur min bror var, han går fortfarande utan strumpor vintertid, hanär 24 år. Säger att han aldrig fryser....

• MaLevi

Måste bara tipsa om en serie på tv3 kl 11.30. Handlar om en vuxen kvinna som är döv som börjat ett jobb inom FBI. Handlar om hennes tuffa uppväxt, fmailj osv. Helt underbar serie, men så är ju jag involverad i dövvärlden oxå

Släng ett öga om ni inte har annat för er.

Här har vi hittat en hel hög med returpapper och kartong som ska baxat till affären så en liten promenad måste jag göra Kanske in titt i affären oxå! Men det blir efter programmet

• MaLevi

Petra: Inga problem alls...kollar ut och fryser in till ryggraden...brrrrr... Blir inne dag idag igen Men är bra sugen på att se nya frissan.....

Vi har nyss vaknat här och börjar bli hungriga. Men jag måste bara skriva att Levina har sovit HELA natten, med undantag av mamma som har varit uppe och kollat några ggr och stoppat in nappen endast 3 ggr

Nej nu ska vi äta frukost!

Jo, Anna. Frågorna är klara. När kan du och jag ta vår intervju???

• MaLevi

Alla sitter väl framför tv med en varm filt över sig och en kopp te Det gjorde iaf jag när Levina sov förmiddagsluren

Annars händer det inte mycket ska väl få ändan ur datastolen och plocka undan för svärmor kommer imorgonbitti....

• MaLevi

Villamässa i Örebro? Var?

Nu är det försök till läggdags här, hon är trött på gränsen till övertrött och det är redan hade hoppas på lite senare men icke. Ja, hoppas på en natt med sömn iaf

• MaLevi

Petra: Vi liftar med Svärmor till Linde Så jag hoppar fikat idag men kommer att köpa till lördagen

Ha en trevlig helg och sov gott

• MaLevi

Oj, här var det stilla.

Har kommit hem från Linde nu och gumman har varit skrikig och sovit korta stunder och har inte ätit speciellt mycket. Väl hemma tokskrek hon och var väldigt varm så vi tog tempen 38.6 hon slutade inte skrika så vi gav en alvedon och nu sover hon. Svårt att säga vad det kan vara. Någon som vet? Berätta gärna.
    Ivanliga fall har hon 36,5-37 ungefär. Hon hade ju bara legat still i vagnen hela eftermiddagen och sovit eller bara tittat på mig...usch...känns inte alls bra i mammahjärtat. Känns som hon har försökt säga något hela em till mig och jag har inte förstått Nu sover hon så sött iaf och jag räknar med en jobbig natt, men det tar jag. Bara hon blir sitt gamla jag igen.

Svar på tråden LindeMammor05