• MaLevi

LindeMammor05

Patrik: En liten tandsing att bita mamma med Grattis till den första

Petra: Synd att du måste ta i tur med allt hemma jag måste bara ta igen en morgon börjar känna mig lite väl nere. Sover inte alls bra och när det händer sätter det sig på mitt tal och min hjärna, inget kommer ut som det ska Förut sa man att det var hormoner, vad skyller man på nu?

Karin: Vattenläckan var inte så stor. Vi har tagit ur all isolering under huset och nu torkar det, vilket är bra med tanke på vädret så går det fortare nu, sen ska vi lägga in ny isolering ca 3meter. Så det blev inte så stor som jag trodde, jag är ju aldrig under och tittar utan BARA föreställer mig Synd att jag inte får ett nytt kök hade varit bra med tanke på att vi har det snart på tur att renovera.

Johanna: Ser att du fortfarande är inloggad men nattinatti på dig oxå

Nattinatt på er alla. Nu hoppas jag att jag får sova lite bättre...

• MaLevi

Petra: Glömde, har fixat inloggning på tradera nu Fick hjälp av Kristers bror men du får nog ta och förklara detta med att sälja osv. Kan vi ta på en liten promenad senare, kanske onsdag morogn?!?!

• MaLevi

Godmorgon!

Petra: Ser ut från datatrummet och är glad att vi inte är ute och går just nu Brrrrr

Cissi: Vakna 45 minuter senare än vanligt är absolut ingen hit. Jag skulle aldrig klara det. Strongt gjort.
    Vi väntar med spänning på att få veta vad lilleman äger....

Karolina: Trodde oxå att värmen steg vad bor ni i för konstigt hus

• MaLevi

Balluran: Skickar lite *tröstkramar* vet hur jobbigt det kan vara, att vara vaken.

• MaLevi

Petra: Säg inte att du har bakat den där kakan du pratade om förut?!?! ....dregel....

Ullared, ja mamma ska åka den 29 nov och vill ha med mig men samma sak här plånboken tillåter inte

Karolina: *försiktigt* nej, Levina sover fortfarande i samma rum *skäms lite* hade inte hjärta att ställa in henne i datarummet när hon nyss hade haft feber. Inatt sov hon ändå från 21-3 utan att vakna. sen tutte in och sen sov till 6 DÅ var det matdags sen sov till 9 och har precis somnat igen. Det blir bättre på nätterna!

• MaLevi

Petra: ....attans att jag har bestämt fika i Linde med en kompis annars hade jag kommit traskande på en gång Jag är riktigt imponerad av att du kan baka och inte äta det. Jag skulle aldrig kunna fixa det har ingen självdiseplin Så här blir det inget bak än på ett tag. Kanske lite bakning till en middag lite längre fram. Måste ha lite fikabröd att bjuda på då

Fika denna vecka. Jag kommer att vara kvar på stan imorgon efter kyrkis om någon vill göra något kanske en lunch? Har 6 månaderskoll kl 14.50. Hade annars bara tänk gå på stan och strosa runt lite, tror stenhård på bra väder...

• MaLevi

Petra: "You got mail" After eight & Nougat muffins *dregel, dregel* Från min sida eller??? Du måste berätta om det är en hit med nougaten Kanske jag oxå ska till och baka.

Cissi: Kul att höra att det växer så det knakar Lång kille

Ni som ger välling till kvällen. Hur mycket sveper de i sig och hur långt tid tar det?

Levina sveper i sig 100 väldans fort och sen vill hon inte ha mera utan sova, har försökt att truga men det sllutar med att det rinner ur Sen sover hon ca 1 timme och ska ha mer sedan. Hur får man i henne allt på en gång??? Det är frågan.

• MaLevi

CITYAKUTEN, är det nya avsnitt, hur kunde jag missa detta ?!?!?!
    Ser på eftermiddagar men visste inte att det gick på kvällen oxå Har själv sett CSI och det är som vanligt. Såg även Kalla fakta om vad man ska äta under graviditeten och amningen, vad som är sant och inte. Intressant men lite tjatigt tycker jag. Såg även Babyboom där de tog upp Anna Wahlgrens sov metod, hon var där och visade hur man ska göra osv. Såg ut som om hon var en aning hård i sina buffar men det verkar ju fungera om man vill prova det.

Ja, har haft ent v kväll, Krister har lagt Levina och tagit hand om det mesta här hemma nu på kvällningen. Känner mig riktigtt lyxigt. Lider av lite huvudvärk nu så jag ska bums ner i sängen så det försvinner....vill inte sitta med huvudvärk på kyrkis inte.

• MaLevi

Ja, fika denna vecka ser ut som det inte blir något. Elin har dop på lördag så hon skippar det oxå och jag behöver tyvärr plugga lite....har bara 2 ggr kvar på denna kurs ooch sen öppehåll till v 50 så mellan där kan vi fika varje dag

Petra: Hur gick det? Orkar du gå imorgon förmiddag? Kanske runt 9-10, behöver sova ut om hon tänker sova inatt vill säga.... ska testa alla goda metoder som jag har fått på kyrkis och bvc till helgen, tror jag det blir.....

BVC gick bra för Levina. Hon tyckte det var bra konstigt med att få en kloss och ville inte ta den på en gång utan satt bara och sparkade och tittade på den men efter en stund så sträckte hon ut handen och ville ta den OCH stetoskåpet (hm...heter det så?!?!)
    7770g och 67,5 cm.

• MaLevi

Här funderar vi på att rita ett X i taket. Levina har ätit 240 ml på en gång och slocknade och drog de två sista dragen i sömnen *fniss* sover sött nu, lite tidigt men det kan jag stå ut med. *håller tummarna*

Vi har oxå kommit till det stadiet att vi har sänkt sängen ett steg. Får se hur det går för mig när jag ska ta upp henne

Vad gör ni?!"?!

Är väl inget på tv ikväll förrens kl 21 desperate housewife. Eller?!?!

Svar på tråden LindeMammor05