• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • matsdotter

SOm vanligt! Ingen mer än jag som är här!

• Peand

Hemma igen......

Johanna - Beklagar men det var inga problem på vägen ut till Marieberg iallafall...Däremot nu när jag åkte in till stan för en timme sedan var det snorhalt...
    På eftermiddagen stod ju solen på och torkade upp körbanorna, och nej jag har inte vinterdäck....Bara en SAAB med turbo som svissar förbi alla ev. halkfläckar...

Jonas har varit supergrinig de senaste eftermiddagarna och naturligtvis idag också. Så jag har gått runt Marieberg med en skrikande unge i vagnen och en sur och trälig större modell brevid. Jesper uppskattade inte att brorsan skrev och var gnällig....Tror att han skämdes!
    Av den mysiga eftermiddagen med pojkarna blev det inget....Hann inte kolla på något till mig själv, typiskt när jag för en gång skull har pengar....

Cissi - Ska ringa och kolla om den är kvar. Var så optimistisk så jag trodde att man kunde köpa sånna på ex BR eller ToysRus, men tji fick jag...Endast på barnvagnsaffärer och med det humöret pojkarna hade blev det ingen tur till stan.

Karro - Sorry, men jag har ju sagt att vi måste bestämma en tidpunkt när vi gemensamt loggar in oss. Du får ju itne börja ta något personligt...

Malmhagen - Tack för de orden....Tror att min lilleson absolut har smittats av storebror och pappa och kommer uppskatta allt som tutar och har ratt....Ännu en Pelle junior

• matsdotter

Ja Petra vi får nog ta och göra det. Men jag såg att du var inloggad nu Blää vad bortkommen jag känner mig när det är snö ute. Tycker dock att det är jätte mysigt men jag han lixom inte med. Tur att jag ska till GeKås nästa vecka så Maya inte fryser ihjäl för mig snart

• Peand

Stackars Maya som inga vinter kläder har...
    Tycker att det är svårt att vet hur mcyket de ska ha på sig. Jag fryser ju så och klär på Jonas efter min temp vilket blir att han flyter i svett. Och han ligger ju bara i vagnen, stackars mig som knatar på ute i kylan....

• Peand

Karro - Med risk för att kallas svikare men nu hade jag tänkt se på Outsiders....Och sen är det visst Cityakuten...Måndagar har blivit riktigt bra tv kvällar....
    Men jag kan kolla läget i pausen om det gör dig gladare....
    Men vi SES ju imorgon!!

Johanna - Du kommer väl??

• matsdotter

Ja det är går nog ingen nöd på lilla kickan hon sov tre tim ute idag å var bara lite kall om händerna när jag tog in henne. Men hon skulle behöva en overall. Andreas såg just att hon har vuxit ur pjamaserna, sömarna börjar spricka. Villken slarvig mamma hon har! Imorgon får jag tillbaks mitt snygga halsband med mätmojengerna ska försöka komma ihåg att ha det med överallt.

• Malmhagen

flyttar fram listan:

*barn födda 05*
    AnnaMax (Anna 27år Vedevåg)--------------Max 7/1 3450g, längd 50
    balluran (heli 26 år lindesberg)---------------john 18/1 g? längd?
    Mella(Åsa 28 år Vedevåg)---------------------Isak 14/2 g? längd?
    Mussa mus(karin 23år vedevåg)--------------Hilda 19/2 2725g, längd 48
    isaccc(Linda 25år Löa) ------------------------Isac 24/2 2900g , längd 50
    Matsdotter (Karolina 26 år Lindesberg)-------Maya 28/3 2120 g, längd 42
    EnglaMax (johanna 21år lindesberg)----------Max 30/3 3055g ,längd 52
    Morotsmamman (Linda 26år Kopparberg) ---Maximus 6/4 3865g, längd 52
    Mysan 77 (Jenny 28 år Vedevåg)--------------Levina 9/4 3945g, längd 50
    Peand (Petra 33år Vedevåg)-------------------Jonas 15/4 4280g ,längd 53
    Solhöjden ( Maria 30år Lindesberg------------ Patric 22/4 3675g längd 50
    Krissy81 (Kristina 24 år lindesberg) -----------Lucas 9/5 975g, längd 36
    Druvan(jessica 30 lindesberg)-----------------Kevin 22/6 3600g ,längd 52
    Michelle ö(michelle 22år lindesberg)-----------Jakob 23/7 3725g , längd 51
    Brodsmulan (Cissi 29år Stråssa)---------- ---- Joachim 22/9 3535g, längd 48
    Malmhagen (Sara 21år Lindesberg)------------ Victor 14/12 04 3425g längd 50

*gravida 05*
    Smindy (Sonja 26 år Lindesberg)BF 13/2------
    Mary1(Marie 22 år gusselby)BF 5/11--------------

• matsdotter

Jag ska oxå förflytta mig till teven!

Se ya!

• MaLevi

Hallå....sitter alla framför tv och ser på outsiders?!?!

Själv surfar jag runt och försöker få ihop min uppsats till v 44 Går sisådär Men det lättar väl så småningom, har ingen större press på mig ännu. Kan vara därför det går så trögt, jag måste ha lite press

Väntar själv på att få se på tv, Måndag är knepiga antigen Cityakuten eller CSI. VARFÖR måste alla bra program gå samtidigt? Cityakuten följde jag som en galning för länge sedan men sen så blev jag utan 3 och då tog CSI över.....tror nog det blir sambon som bestämmer och då blir det CSI. Förmycket killar och drabbel i Cityakuten tycker han ja

Petra: Synd att det blev som det blev i em. Hittade du några skor iaf? Var utbudet stort? Ska nog ta en tripp imorgon...om det inte är allt för många bilar då åker vi bara förbi...

Svar på tråden LindeMammor05