• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

Petra- ja va snacka örebroarna om..det va juh kanon underlag ja inte va det isit iaf... vi åkte till kumla och köpte vagnen idag *ler brett*

• Peand

Johanna - Det var ju det jag sa
    Vad kul att ni kom iväg, såg dig hur du stod i hallen och hoppade samtidigt som du tajtade på Magnus. Vill åka, vill åka.....
    Då kommer du i morgon så vi får se vagnen?? Är sååååå nyfiken.

Jenny - Ja, vi hittade två par skor till Jesper. Men för bigfoot Andersson finns inte längre någont hopp om att hitta skor utan snören. Så det är bara att krypa till korset och ligga i med knytningsträningen. Blev ett par mocka stövlar till mig, onödigt men roligt....Kunde ju inte bara köpa två par när man får det tredje på köpet, eller hur?

• englamax

Jenny: hahaha...ja imorn är det kyrkis som gäller

Petra- ja, ungefär så.."vet du va petra sa" *hahaha kul med nya dojer till fru andersson..vi ska åka in när löningen kommer.. nej nu hojar maxen måste springa...

• englamax

Aaaaa* jag blir tokig..håller på och ska skriva i hur jag vill ha f-penningen och hjälp va svårt det e för att få allt och gå i hop med hela och halva och lägsta nivå och allt va det heter och få ihop allt till hösten...ja en hel igen växt djungel! måste boka tid på försäkringskassan föratt göra det bästa möjliga av det! men gudars va det snöa när vi gick hem från kyrkis...va förästen in på den nya affären "hem-ligt" dom hade en del fina saker..bra att det finns ännu en butik att handla julklappar i!

• Molaris

Hej johanna!
    Har äntligen fått komma till datorn! Och hittar er där!
    Ja föräldrarpenningen är en hel djungel! Man vill ta ut så lite dagar som möjligt men ändå måste man ju över leva!

• Druvan

Hej!

Har Fl krånglat för er idag?
    Håller på att bli knasig och ser att hela gästboken har raderats, inte skoj.
    Är det lika för er?

Johanna; Gick det bra att gå med nya vagnen?

• Morots mamman

Johanna: vad tog du för din vagn?

Japp fl krånglar för mig oxå...

• Druvan

Ligger hem- ligt i gamla apotekslokalen?

• Druvan

Jiipppiii, har nu beställt Ullaredsresa till nästa vecka.
    Åh vad skönt så man har lite och se fram emot nu när vintern tycks regna bort lika fort som den kom, trist!

Svar på tråden LindeMammor05