• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Smindy

Hallå brudar!! Någon som har filmtips??

• matsdotter

Druvan- min gäst bok oxå ! Vad förbannad jag blir nu hittar jag ju inte alla som varut å skrivit!!

• matsdotter

Molaris- kul att du är här! måste rusa madam kallar

• Smindy

Någon hade skrivit en tråd om tomma gästböcker & där stog det att alla ska få tillbaka inläggen som fanns! Men jag vet inte om jag törs lita på det!

• Druvan

Jag rekommenderar starkt " Monster till svärmor" med Jennifer Lopez och Jane Fonda.
    Du kommer inte bli besviken!

• Smindy

Finns den att hyra eller går den på bio?? Jag har ingen bra koll....

• Druvan

Smindy- Fram till i fredags har mina inlägg kommit tillbaka men sedan är de efter dem borta än så länge.

• Smindy

Jag var inne på "Väntar barn" & då var det en kille som skrev & dessutom lovade att man skulle få tillbaka alla inläggen... Hur har nu törs lova det??

• Smindy

Ok! Ska se till att hyra den! Själv rekommenderar jag Zozo!! Såg den på bio & jag fick både skratta så tårarna rann & grina för att det var sorgligt!

Svar på tråden LindeMammor05