Måste ju stampa ner ett avtryck så jag vet hur långt jag varit med och läst
Är lite mycket här ibland med träningar, läxor och diverse möten. Nu har gubben tatt upp sin pingis också så nu tar det lite tid med, men lär ju få ha hobbysar också
även om det känns liiite drygt just nu med både hemvärnet, pingis och all tid som det där benade gympahuset tar i alla möten.
Känns lite kulet nu när jag ska börja skolan på tisdag, då ska han ha Joachim helt 'själv' mellan 9-12 och 13-17, trist att vi inte fick ha fritids för det betyder att om det går att pumpa får han ge flaska på em eller så får han ge lite tillägg, men bättre än att han ska åka 2 vändor upp till Kopparberg, hem kan jag åka med kursare istället, men på fm är de med uppe i Kopparberg hos svägerskan som bor alldelens bredvid skolan
Men ändå.. är ju inte alla gånger han fattar vad han vill i sina skrik iom att han är borta väldigt mycket och då känner man sig lite illa till mods över att det går en del timmar.. men man får väl ha tillit till att han lär sig tyda honom istället.
Böcker är skönt att läsa ibland.. ofta är jag romantisk och läser Harlequinböcker
men annars harj ag lite små tips på bra böcker.. Hela serien om Grottfolken. (Jane M. Auel.) Grottbjörnens folk, Hästarnas dal, Mammut jägarna, Stäppvandringen, samt Nionde Grottan.
Svarta sekunder - Karin Fossum, Kim Novak badade aldrig i Genesarets sjö av Håkan Nesser. Mannen som kunde tala med hästar av Nicole Evans.
Är några av de alster jag tagit mig igenom.. sen har man ju mastiga serien om Isfolket, uuunderbar serie
Men nu ska jag försöka få i mig lite frukost innan junior vaknar igen