• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • englamax

druvan- ja jag har oxå funderingar att åka med till ullared men det e juh så lååååångt så jag tror inte jag pallar...ska fundera på det..angelika ska oxå dit* skulle behöva handla julklappar där då man kommer undan rätt billigt väl!

meliros cicci- halloj! jag såg att jag hann gå ut innan ditt inlägg kom! kul att d hitta hit iaf..det tar sig

smindy- nummret till hon man skulle ringa till om man ville jobba på smörgåsfabriken ..vilket nummer va det? funderar på helg jobb & kvällar! hur e dte med magen?

• englamax

linda- 4700:- fick jag för den...va så ivrig att köpa den nya

• englamax

nån som känner nån som ska sälja katt unge!!! (inte vanlig korthårig bondkatt)

• MaLevi

Jag rekommenderar ingen att åka och handla på Skopunkten samma dag som löning Visserligen vet man om det men man tänker att man kan klämma in sig (iaf jag ) men icke. Alla kollar snett och undrar vad f-n jag hade där och göra med en kundvagn och en bebis, så jag lommade ut igen, skolös *snyft* men de har ju "ta 3 betal 2" året ut så någongång får jag oxå skor

Johanna: Bondkattungar finns det hos en bekant om du inte får tag i någon annan Jättesöta

• Peand

Hemma efter en underbar eftermiddag i Örebro, själv utan barn....Har provat kläder med ett nytt stärkt självförtroende....Fast det bidde inget, bara till barnen
    Träffade svägerskan av en slump och gick och fikade. Köpte en gåstol till Jonas, skum känsla att lämna honom i vardagsrummet och hitta honom i hallen. Dags att börja tänka på sköra saker!!
    Så förutom att det har ösregnat hela dagen har det varit kanon skönt.....

När jag kom hem hade jag fått ett stort paket emd posten. Innehöll "Mat Tinas" nya kokbok. Hade visst vunnit den i en tävling i Expressens söndagsbilaga. Hade glömt att jag mailade in till den tävlingen. Så även om det inte blev några 122 miljoner i vints blev det iallfall en ganska dyr kokbok

Nu är det äntligen dags för lite "mat"...Inte utan att det ekar i magen.

• MaLevi

Petra: Vad ska du hitta på imorgon? Kan jag titta förbi och intervjua? Jag har bara tiden mellan 15-16, då jag ska vara inne i stan, att passa. Kanske vi ska ta en sväng i vedevåg oxå, men inte så tidigt. Tänkte sova ut imorgon om Busfröken tillåter

• Morots mamman

petra:: lät som du haft en helt underbar dag....

• Peand

Linda - Ja, du vet ju hur det kan vara med två barn i skiftande åldrar med på shopping
    Så det var sååååå underbart, känner mig som en ny människa. Mer ork och energi att ta itu med de små. Man behöver få ladda om batteriet ibland

Jenny - Jag har besök av Maria och Eva här i morgon förmiddag (vår Trygghansa träff!!) men sen kan jag svara på frågorna. Blir någon gång efter lunch i såfall. Återkomemr om det ändras något!
    Hittade du något i Örebro då?

• MaLevi

Vi köpte bord till Antilop-barnstolen, värmeljus (ett måste när man besöker IKEA ), bestiklåda, skohorn och så in på Willys där havregröten kostar 28:90 Här på brohallen kostade den 37:90, tror ni mina ögon ploppa ut nästan 10:- dyrare.

Petra: Jag tittar in här på förmiddagen/lunch och ser vad som har hänt tills dess

Nu ska jag se slutet på Desperate Housewife och sen hoppa i säng. Nattinatti!

• Solhöjden

Ser att ni varit i Örebro o shoppat....oh jag vill också! Måste bli en sväng dit snart. Men precis vid löning är det ingen idé. Jag hatar o trängas i affärerna o köa för allt.

Petra - See U tomorrow! Ska bli kul att komma hem till dig igen o ta några koppar svart. Grattis till vinsten! Mat-Tinas kok bok är aldrig fel! Patric vann ju DVD-film via BP, när jag kom dit o hämta så var det tre filmer! Stora-syrran blev helglad som gillar Lillefot skarpt!

Svar på tråden LindeMammor05