• englamax

LindeMammor05

BARN FÖDDA ÅR 2005.
    hejsan alla stolta föräldrar och gravid. kastade i hop en tråd lite snabbt för att vi i lindesberg ska kunna snacka av oss lite och umgås vi oxå här på familjeliv som har barn födda 05. kan va kul att lära känna och knyta kontakter med folk som bor i närheten som oxå e förälder eller gravid. ev. kan man träffas och fika nån dag i veckan framöver. detta var en snabb press av denna sida...hoppas ni får det trevligt .....hels johanna

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-08-24 23:06:57:

om ni vill gå med i tråden så lägg till er här nedanför i barnens ålders ordning:

Peand(Petra 33år lindesberg)------Jonas 15/4 4280g ,längd 53

• Svar på tråden LindeMammor05
  • Peand

Nä, här har verkligen varit lungt ett tag.....

Jenny - Jag har fått min "jultidningsbok" idag, Mias hemlighet.....Ska börja läsa den i kväll så den är utläst och klar tills din kurs slutar. Fast är den av samma kvalité som Gömda och Asyl kommer jag nog sträckläsa den i kväll och i morgon förmiddag...Mått Jonas sova läng då

• Molaris

Tjena,tjena mitt bena Petra !
    Har alldeles nyss läst ut Mias hemligheter var kanon bra !!!!
    Men tyvärr alldeles för kort !
    Är svårt att sluta läsa!

• Peand

Cissi - Då är den lika bra som jag hoppas på alltså....Åh, jag får nog logga ut mig härifrån snabbt och sätta mig i soffan. Har älskat de andra böckerna.....
    Ja, då vet ju jag vad som kommer sk i morgon - inget....Kommer jag inte till bvc fikat så vet du varför

• Molaris

Petra- Ja, hi hi! Själv fick jag ta med mig boken i på dass och låsa för att få vara ifred och läsa! Kanske tur att den inte var längre!! Vore ju inte bra för familjelivet!

• Morots mamman

De låter som när ja ska läsa.... vad e det för bok ni läser?

• Morots mamman

nu såg ja va de va för bok... säg inget jag väntar hem den inom kort ja me.... säg bara om den e lika bra som gömda å asyl....

• Peand

Linda - det är tredje delen om Mia Eriksson som Gömda och Asyl handlade om. Har du inte läst dem MÅSTE du bara det....
    Förresten - JA, Jonas är ett litet matvrak. Slukar det mesta...Har börjat ge honm mindre pureéiga maträtter nu och mosar lite finare. Kom på att det behöver ju inte tänder för att kunna tugga allt...Har Maximus fått några tändet än?

Cissie - Ja, om vi säger så här att det är ju många fördelar med att ha tre toaletter i huset....

• Peand

Linda - Såg att mina fingrar gick för sakta igen. Lovar att jag inte ska berätta något om den. Återkommer om den är bra eller inte, troligtvis i morgon

• Molaris

Den är super bra! Nej nu tror jag det är dax för horisontal läge ! Ha det bra alla mammor och god natt!

Svar på tråden LindeMammor05