Johanna, japp, jag ammar 95% iallafall, ungefär var andra-tredje dag så får han 50-100ml ersättning inför natten, beror på hur stressad jag varit och hur jag ätit.
Men annars så har han rätt fasta tider, vaknar runt 6-7 på morgonenå käkar, sen 9 å 12, 3, 5, å 7 och vid 9-tiden får han tillägg ibland då då.. de dagar jag inte ger tillägg är de nätter jag får gå upp 2ggr, antingen vaknar han en gång mellan 2-3tiden eller 2ggr då vid 00-01 och 04-05.
Hmm.. hur mycket äter han då då.. 8-9ggr på ett dygn, det är ju inte så farligt, håller 3h fram till em och där blir det ju så tunnt och näringslöst så då blir man ju en halv mjölkkossa.
Men finns mycket bra på tv man kan kika på
ah, köpte du den sv/gula/beige vagnen till max, trodde du skulle köpa den som va grön/orange/beige.. men de är snygga
helt klart.
Nu ska jag snart beställa cross till lillemann, vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga, förhoppningsvis så kommer kusin vitamin upp och hjälper mig så jag kryssar i alla rutor rätt. En 70cc får räcka, fanns det och 125cc och då 'fegar' mamma ur
nää.. men jag vill inte att de ska hända han nått p.g.a. att han inte kan kontrollera cykeln. Men skitbra detta ställe.. kan man hämta i Fagersta www.sweimport.se/index.htm och slipper då frakt på 800:- så även om de kostar 5200:- så blir det inte mycket mer än alla billiga direktinporter som tar runt 4-4.500:- eftersom en megafrakt tillkommer.
Nu är det ju bara å bestämma färg.. frågade Morgan litegrann vilken färg han gillade.. kikade faktiskt på crossarna med honom även fast det ska bli en födelsedagspresent.. nja, storebror ingår i den också, inte bara hans inte, men han som 'får' den. Men blir inte mycket till julklappar till herrarna istället. Ett maxbelopp på födelsedag är 3000:- (räknar bara på typ som tv-spel som kan kosta ett par tusen, är sånna saker de kan önska sig.) och sen är den 1000:- var kvar att dra bort från julklapparna så mja, 500:- max är vad jag kommer lägga ner på julklappar så då får de allt begrunda vad de vill ha.
Får på tok för mycket julklappar iallafall.. tycker det käns lite surrealistiskt ibland.