Hi, hi.. passar väl lagom till halloween att han kan låta som ett litet monster
åååh va gosigt det är när de lär sig vinka, det är nästan lika gott som första riktiga leendet, speciellt när de vinkar genom att vika ner fingrarna i handen.. vilket litet snöre du har Linda
Men så besviken jag är på Idol.. min älskade Jonah är borta *surar* jag som så trodde på att han skulle vinna.. aja, tror på Clabbe, många glömde rösta, så måste det vara så söt han är och sjöng så bra hela tiden. Men, men.. idol går vidare utan Jonah. Båda mina favvisar borta, både han och Maria, blir väl säkert hon påskäggs tjejjen som vinner, kommer aldrig ihåg hennes namn, hon med det lysande håret.
Petra.. du, jag sjunger hellre än bra, men avstår inte från att vara med att sjunga både i combo och dobbido
den som misstycker får sätta in hörselskydd
Jag tror precis som du att de vi mist inte är borta, inte minst för att jag tror på andevärlden och de delarna, jag tror inte att detta livet är slutet, det är början på ett nytt bara. Mina barn har varit precis som din Jesper, tyckt det varit trevligt att tända ljus och bara ta det lungt, fram till förra året, då blev det hysteri kring halloween, nu i år däremot är det lite lugnare på den fronten men tycker att är halloween här för att stanna så bör man fira det på den helgen, alltså denna helgen för halloween i usa är sista helgen i oktober och inte första i november som all helgona är.
Hoppas du skriver så fort som möjligt Johanna hur dagen gått. Man blir ju lite smått fundersam på avd som händer närm an är van att 'se' dig online. Hoppas verkligen allt är bra med er.
Men nu är dags att leta kudden.. Kenneth jobbar hela helgen så lär försöka sova så jag orkar med de små monstren imorgon *s* ska nog ta och dra ut dem på en långpromenad imorgon, får de ur sig lagom med energi och kanske inte behöver bråka med mamma på kvällningen.. försöka kan man ju, annars är de duktiga på att utnyttja läget får man nog faktiskt säga, men va nogj ag också själv som liten.. huu när pappa va borta att styvmor min fick höra bra nog, man är ju inte dum.
Take care.. natti natt *kram*