Så var det dags för halloween disco igen då
jag vill åsså gå på disco *skrattar* guuud så roligt att klä ut sig, tävla i olika saker och bara dansa å ha skoj. Är en klasskompis som fyllt år som håller disco. Blev så ledsen när jag insåg att halsbandet jag köpt in åt honom, ett sån't läderhalsband med en skrämmande döskalle i var helt poof borta. Så det blev till att panikhandla igår, varken bra eller roligt *suck* men vad göra. Det är detta huset i ett nötskal, saker försvinner och dyker upp några veckor senare när man itne alls behöver dem igen, men så har det varit hela tiden som vi bott här.. nå'n som vill busa med oss gissar jag på.
Hade på regnskyddet på vagnen för första gången idag, vilket skumt skydd, finns ingen lucka frampå det, är helt tätt.. men så kom jag på att det fanns små lufthål på sidorna, små cirklar om 5mm men nog känns det lite halvlustigt när det inte är öppet rakt fram som det var på de gammla.. fast det är nog så när man blir äldre, förändringar är skrämmande
Maken min kom hem igår med en så'n ljuslykta man ska hänga i fönstret, ett stort rött hjärta i glas med smideskanter.. ska man ha värmeljus inuti, har en blå stjärna i köket som jag fick av mina kursare när vi hade mist Ludwig, jättefina är de.
Men varför fick jag nu den, jo för att jag bara var så snäll och fixade och donade med allt (kul att han märkt det
).. he, he.. tror ni jag köpte den förklaringen? Inte en chans.. och visst fanns där baktankar bakom också
det där intima går ju på sparlåga.. ehm rättare sagt obefintligt.. men känner sig ju mest som en trött mjölkmaskin så är ju itne så konstigt heller å vem försökte inte lite fint.. men tyvärr, så länge efterdelen är kvar så får han allt ge sig till tåls presenter eller inte
stackars krake va