Petra.. de verkar onekligen ganska lika, har en minipolis jag med. Är med och talar om rätt och riktigt i allt.. skitjobbigt blev det när han började på fotbollen.. nu kunde man inte ens sparka boll hemma utan att det skulle göras enligt konstens alla regler.
Nä, imorgon känns det bättre, men att en människa som inte alls känner varken mig eller familjen bara kan kläcka ur sig något sådant, det gör mig ledsen. Okej om hon vetat något om mig, haft något att gå på, man hon känner mig inte alls har träffat henne som hastigast i 10min när hon lämnade av Rasmus en gång då han hade varit hemma hos hennes son. Sån't säger man bara inte ur tomma intet tycker väl jag då.
Visst, jag har gjort en anonym anmälan på en förälder, men den var grundad på flera års uppsikt av den mamman, tyvärr gjorde inte soc mycket vid den men nu får det vara skolans del att ta den biten, om inget stort inträffar så man inte kan blunda för jag har min egen familj att ta hand om och jag har gjort ett försök, det får räcka just nu.
Men jo, jag tycker att var han så jäkligt jobbig som hon fick det att låta som då skulle hon ha bett antingen mig att komma eller i sista hand han att gå, för jag anser att man i första hand försöker se till att få saker att flyta, kan man inte det så ber man om hjälp och fungerar det inte då, ja då får man lyfta ur barnet. Men strunt samma just nu, ny dag imorgon och killen är lugn och sover nu, det är allt som betyder något.
Nu ska jag gå in till Jocke och Rasmus och trängas i sängen, pappa fick flytta ut i soffan.. hmm.. där sover han rätt ofta ändå *s* för inatt har två pojkar occuperat hans säng.. men, men, får vara glad så länge de är 'små' och vill komma till en och sova ihop med en.. om en 5-6år lär det aldrig hända mer, få ta vara på tiden medans den finns
Godnatt på er *kram*